Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko audismi vaikea sairaus? Miehellä epäillään. Apua!

Vierailija
05.09.2016 |

Miehellä epäillään audismia. Siinä se on. Pelottava diagnoosi. Apua!!

Mies on aina ollut jotenkin erikoinen ja erilainen. Siis älkää ymmärtäkö väärin, rakastan häntä kovasti, enkä tietenkään omaani poiskaan antaisi. En osannut ollenkan ajatella, että miehen ominaispiirteistä saataisiin leivottua diagnoosi. Okei, mieheen on vähän vaikea saada kontaktia, nyt kun jälkeenpäin ajattelen. Tekee mielellään omia hommia ja asioista joutuu sanomaan useamman kerran ennenkuin tarttuu toimeen. Silloin kin monesti homma etenee vain ohjatusti. Ei löydä mm. omia sukkiaan ja vitkuttelee jalkaan laittamisessa. Miehellä myös kapea-alaisia mielenkinnonkohteita, osaa mm. nimetä kaikkien vastaantulevien autojen merkit ja vuosimallit ja tykkää autojen rassaamisessa. Saa raivateita, kun pitäsi jakopäänhihnan asentaminen keskeyttää vaikka ruokailujen tai pisulla käymisen takia. Viihtyisi jopa päiväkausia autotallissa tuhertaen purkaen ja kooten moottoreita.

Ihan oikeasti, pelottaa, miten tästä selvitään? Onko kenenkään muun miehellä todettu audismia? Vertaistukea?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä samoja oireita, diagnoosi oli vain opelismi

Vierailija
2/5 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audismi on kyllä aika vaikea sairaus. Tulee erittäin kalliiksi sairastuneelle ja hänen perheelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on saanut väärän diagnoosin. Audistit ei vitkuttele koskaan eikä missään.

Vierailija
4/5 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä vaihtanut nimeään? Olen kuullut sellaisesta Citroenismista tms. olen kuullut. Ja yhden tunnen jolla on aika kurjia bemarismin oireita. Surkastuu aivotoiminta ja vehkeetkin.

Vierailija
5/5 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai yhteiskunta tukee ja avustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi