Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huomannut eri hiusmalliesi ja miesten kiinnostumisen yhteyttä? Millaiset hiukset ovat toimineet parhaiten sinulla ja onko malli ollut sellainen mistä itse pidät?

Vierailija
05.09.2016 |

Otsikosta tuli vähän pitkä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Olen kiinnostunut ainoastaan älykkäistä miehistä, eikä niille tukan pituus ole yhtään kiinnostava ominaisuus naisessa.

Vierailija
2/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi malli ollut turn off eli siilitukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Ensimmäisen aviomieheni löysin pitkätukkaisena ja toisen räväkässä kananperseessä. Tukka on taas vyötäisille, en osaa päättää mitä sille tekisi. Luultavasti ei mitään kun on niin helppo.

Vierailija
4/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kihara on toiminut parhaiten.

Vierailija
5/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullannvaalea, pitkä ja kihara toimii parhaiten ja löytää k-karuselliväkeä. 

Olen kokeillut myös suoraa, puolipitkää ja korpinmustaa, mutta löysin vain hevareita.

Tasokkaimmat kilttimiehet löysin, kun minulla oli oranssi irokeesi.

Arvostukseni aloituksen tekijää kohtaan on korkea.

Vierailija
6/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska hiusmallini on aina sellainen, mistä itse pidän, oli missä kuosissa hyvänsä.

Vierailija
7/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nyt oikein tajusin niin eniten miehet ovat kiinnostuneet minusta (naisesta) kun hiukset ovat pitkät ja vaaleat. Myös isot kiharat on ollut miesten mieleen.

Vierailija
8/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma toiminut poikkeuksetta paremmin kuin vaalea. Ja pitkä ennemmin kuin lyhyt. Vielä kiharat niin avot.

Vierailija
9/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä polkka !

Vierailija
10/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajatellut, nyt kun alkaa miettimään niin vientiä olisi ollut sekä lyhyellä että pitkällä tukalla. Eipä sillä ole mitään väliä, aina joskus leikkaan lyhyeksi, sitten taas kasvatan ja kyllästyn, leikkaan jne. Aina kun luen jonkun miehen valituksen siitä että naisella pitää olla pitkä tukka, tekee mieleni leikata lyhyeksi. 

Vierailija
11/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään eroa, aina on saanut hätistellä miehiä pois ympäriltään. Milloinkahan se loppuu, joko 50 v olis se odotettu rajapyykki?

Vierailija
12/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitempi sen enemmän kiinnostusta. Taas yksi syy lisää miksi olen tyytyväinen, että leikkasin polkan :)

Vierailija
13/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin joskus tukkani oli hyvin laitettu elikäs kuohkea, paksu ja vähän kihartava.

Kohollaan oleva otsatukka ja hiukset ulottui olkapäille.

Mutta ei se pelkkä hiusmalli vaan muutenkin olin "iskussa".

Nyt kun meen tukka nutturalla, kukaan ei katso.

Vierailija
14/16 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat aina olleet puolipitkät tai pitkät ja luonnostaan vaaleat sekä suorat ja paksut. Miehet eivät lähesty tai ole kiinnostuneita, ainoastaan mamut joskus yrittää.

Vierailija
15/16 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät tai puolipitkät hiukset on miehistä kauniimmat kuin lyhkäset tai jopa siilit. yleesä ne on homomaisia miehiä jotka pitää miesmäisistä naisista. toki lyheyn hivuksen iteleen leikanneet voi puolustautua vaik millä tekosyyllä, mut ohan ne naisilla ihan helvetin rumia.

Vierailija
16/16 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä polkka, joka hieman pitenee eteenpäin. Laineella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi