Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattujen miesten salaiset naiskaverit (avautumista)

Vierailija
05.09.2016 |

Olen kyseenalaisen kunnian saanut olla viimeisen parin vuoden aikana miespuolisten ystävieni paskakaivo johon nämä pohjattoman itsekkäät tyypit kippaavat parisuhteidensa kuonan. Alussa oli ihan kivaa toimia olkapäänä mutta pian huomasin, että näille vaimoille ja naisille en ollut olemassa,eli mua ei edes tervehditty jos nainen sattui näkemään.
Jokainen näistä miehistä puhuu kaksimielisiä ja heittää pervoa läppää, puhuu inhottavasti naisestaan jolle sitten kotona esitetään, että ongelmia ei ole. Olen parhaani mukaan auttanut ja neuvonut mutta alkoi tuntumaan siltä, että olen joku yksityinen terapeutti heille. Ymmärrän, että miehille on tärkeää saada puhua edes jollekin, mutta kun se ei ole vastavuoroista, heitä ei kiinnosta mun ongelmat ja yhtäkkiä hyväveli verkosto tulee esiin, kun koitan avautua miehistä?? Miehet ovat ilkeiden, mustasukkaisten naistensa uhreja ja naispuolista kaveriakin pidetään syypäänä jos sen suhteet ei onnistu.
Olen kysynyt näiltä miehiltä kaikilta, että miksi eivät eroa jos on koko ajan niin paskaa. Jokainen sanoi, että ei usko löytävänsä enää ketään parempaakaan, mutta ei sanoisi ei, jos tilaisuus tulisi. Yksi näistä mieskavereista ehdotti seksisuhdetta minullekin, mutta kieltäydyin.
Alussa oli kivaa kun oli miespuolisia kavereita mutta nyt olen huomannut, että miehet on oikeasti sairaan itsekeskeisiä. Kirsikkana kakun päällä jo naimisissa oleva exäni on lämmitellyt suuntaani taas ja kertoo aviokriisistään. Mitä itse kyseistä jamppaa muistelen, niin ei ollut sieltä epäitsekkäimmästä päästä.
Olen varma että suurin osa naisista ei edes tajua, millaisia paskanpuhujia ne leivän kotiin kantavat ukkokullat ovatkaan ja miten ilkeästi naisista puhuvat. Kaikkihan sen tietää, että naiset haukkuvat miehiään, mutta tää miesten passiivinen halveksunta yllätää.
Se halveksunta kotona sitten osoitetaan niin, että ollaan paljon töissä, ei oteta osaa vaimon suunnitelmiin ja vedotaan kaikessa just siihen työhön. Kun ei kiinnosta olla vaimon kanssa sanotaan, että töitä. Kun Facebookiin ilmestyy uusi naiskaveri on se aina työkaveri mutta jätetään kertomatta, että ai niin avaudun tolle aina miten paskaa seksiä saan kotona.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörit vaan valkoroskaisissa porukoissa, hanki parempia kavereita. Tosin vakka kantensa valitsee, ehkä sinäkin olet itsekeskeinen seläntakanapuhuja.

Vierailija
2/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä pitää korostaa sitä, että nämä ystäväsi ovat miehiä ja sinä olet nainen? Eikö voi vain sanoa, että ystäväsi puhuvat puolisoistaan paskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miesvihan lietsontaa.

Vierailija
4/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että he pitävät sinuun yhteyttä ja haukkuvat vaimojaan ainoana tarkoituksenaan seksisuhde kanssasi?

5/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki ovat itsekeskeisiä. Se ei estä muodostamasta hyviä ja rakastavia parisuhteita, jotka lisäävät arvoa kummankin elämään. Itse asiassa tietty itsekeskeisyys tekee kaikille ihmissuhteille ja omalle jaksamiselle oikein hyvää. Sinäkin kaipaisit lisää itsekeskeisyyttä.

Näiden miesten ongelma on pelko siitä, etteivät he löydä uutta kumppania tai pärjää yksin. Kun tästä pelosta pääsee irti, joko heidän parisuhteensa paranevat tai he uskaltavat irtautua huonosta suhteesta.

Miehen kannattaa aina lähteä siitä, että hänellä on hyviä ominaisuuksia, joita naiset arvostavat. Tietenkin tälle uskomukselle tulee myös järjestää katetta, mutta koskaan ei pitäisi ajautua siihen ajatteluansaan, että vain tämä yksi nainen voi huolia minut tai tehdä elämästä siedettävää. Kukaan ei halua olla se nainen.

Vierailija
6/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhtä aikaa sekä oikeassa että väärässä, mikä objektiivisesti tarkasteltuna tarkoittaa mm. subjektiivisten mielipiteiden runsautta.

Vierailija
7/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus ennenkin lukenut tämän saman miesvihan lietsonnan.

Vierailija
8/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät että he pitävät sinuun yhteyttä ja haukkuvat vaimojaan ainoana tarkoituksenaan seksisuhde kanssasi?

Just tämä. Ei ne tyypit ole ap sun oikeita ystäviäsi, vaan niiden tarkoituksena on saada sulta seksiä. Miesten ja naisten väliset aidot ystävyyssuhteet on tosi harvinaisia, mahdollisia toki, mutta tosi harvinaisia. Vaativat yleensä sen, että on tunnettu ala-asteelta asti.

Vierailija
9/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, miten erilaisiin tilanteisiin ihmiset päätyvät. Minulle ei ole koskaan yksikään ihminen avautunut, miten huonoa seksiä he saavat kotona ja jollekulle ihan useampikin ihminen tulee tällaisia kertomaan.

10/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämä. Ei ne tyypit ole ap sun oikeita ystäviäsi, vaan niiden tarkoituksena on saada sulta seksiä. Miesten ja naisten väliset aidot ystävyyssuhteet on tosi harvinaisia, mahdollisia toki, mutta tosi harvinaisia. Vaativat yleensä sen, että on tunnettu ala-asteelta asti.

Tällaiset mielipiteet kertovat aina esittäjästään, eivät sukupuolten yleisistä ominaisuuksista. Me, joilla on paljon erisukupuolisia kavereita ja ystäviä, lähinnä hymyilemme tällaisille tahattomille paljastuksille.

Vierailija
11/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Melkein kaikki ovat itsekeskeisiä. Se ei estä muodostamasta hyviä ja rakastavia parisuhteita, jotka lisäävät arvoa kummankin elämään. Itse asiassa tietty itsekeskeisyys tekee kaikille ihmissuhteille ja omalle jaksamiselle oikein hyvää. Sinäkin kaipaisit lisää itsekeskeisyyttä.

Näiden miesten ongelma on pelko siitä, etteivät he löydä uutta kumppania tai pärjää yksin. Kun tästä pelosta pääsee irti, joko heidän parisuhteensa paranevat tai he uskaltavat irtautua huonosta suhteesta.

Miehen kannattaa aina lähteä siitä, että hänellä on hyviä ominaisuuksia, joita naiset arvostavat. Tietenkin tälle uskomukselle tulee myös järjestää katetta, mutta koskaan ei pitäisi ajautua siihen ajatteluansaan, että vain tämä yksi nainen voi huolia minut tai tehdä elämästä siedettävää. Kukaan ei halua olla se nainen.

Tässä oli asiaa.

Tunnistan tämän miehiä vaivaavan huonon itsetunnon. Muutoin saatetaan esittää "kovaa poikaa" tai "menestynyttä miestä", mutta taustalla on kuitenkin vain hylkäämistä pelkäävä teinipoika, joka (omasta mielestään) on jumittunut paskaan parisuhteeseen vain siksi, ettei parempaankaan kykene, eikä kummempaakaan naista saa. 

Vaimonsa väheksymisen jälkeen tällainen keski-ikäinen mies haukkuu usein myös työpaikkansa ja valittelee ikääntymistään.

Vierailija
12/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miesvihani sai taas bensaa liekkeihin. Kiitos ap, että avasit silmäni.

13/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Tässä oli asiaa.

Tunnistan tämän miehiä vaivaavan huonon itsetunnon. Muutoin saatetaan esittää "kovaa poikaa" tai "menestynyttä miestä", mutta taustalla on kuitenkin vain hylkäämistä pelkäävä teinipoika, joka (omasta mielestään) on jumittunut paskaan parisuhteeseen vain siksi, ettei parempaankaan kykene, eikä kummempaakaan naista saa. 

Vaimonsa väheksymisen jälkeen tällainen keski-ikäinen mies haukkuu usein myös työpaikkansa ja valittelee ikääntymistään.

Mies voi tavallaan jumiutua myös hyvään parisuhteeseen, jossa hänen huono itsetuntonsa nakertaa parisuhdeonnea. Vastuu omasta hyvinvoinnista ja pärjäämisestä sälytetään puolison harteille ja tehdään tästä oma emotionaalinen hoivaaja. Juuri kenenkään ihanneparisuhde ei kuitenkaan ole hoivasuhde, ja siksi romanttiset tunteet saattavat vähä vähältä kuihtua.

Masentuneen miehen kanssa seurustelleet tietävät tämän, mutta sama dynamiikka voi vaikuttaa myös parisuhteissa, joissa kummallakaan ei ole mielenterveysongelmia.

Vierailija
14/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset mielipiteet kertovat aina esittäjästään, eivät sukupuolten yleisistä ominaisuuksista. Me, joilla on paljon erisukupuolisia kavereita ja ystäviä, lähinnä hymyilemme tällaisille tahattomille paljastuksille.

No jos ap:n useat miespuoliset "kaverit" haukkuvat puolisoaan ja parisuhdettaan ap:lle, mutta vastavuoroisesti heistä kukaan ei kuuntele ap:n huolia, ja muutama "kavereista" on ehdottanut seksiä, niin ei nuo kyllä minusta kovin kaverillisilta vaikuta. Tai sitten meillä (sulla ja mulla) on vain erilaiset kriteerit kaverisuhteille.

15/15 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ap:n useat miespuoliset "kaverit" haukkuvat puolisoaan ja parisuhdettaan ap:lle, mutta vastavuoroisesti heistä kukaan ei kuuntele ap:n huolia, ja muutama "kavereista" on ehdottanut seksiä, niin ei nuo kyllä minusta kovin kaverillisilta vaikuta. Tai sitten meillä (sulla ja mulla) on vain erilaiset kriteerit kaverisuhteille.

Luepa ensi kerralla huolellisemmin. Kommenttini koski väitettä, etteivät miehet ja naiset voisi olla ystäviä keskenään kuin harvoissa poikkeustapauksissa. Tämä väite on ilmeisellä tavalla väärin ja kertoo ainoastaan esittäjästään.