Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisitko nykyisesi kanssa, jos olisit huomattavasti kauniimpi/komeampi?

Vierailija
05.09.2016 |

etsisitkö silloin jotain "tasokkaampaa"?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompi olla luottavaisesti poikaystäväni kanssa jos olisin kauniimpi. Nyt epäilen että hän katselee löytyisikö tasokkaampaa minun paikalle.

Vierailija
2/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen kai (siis muiden mukaan) keskivertoa nätimpi ja kroppakin on aika kiva. Mies on tuollainen 170cm, vähän elintasomahaa ja kasvoiltaan tavis. En koe, että mun pitäisi hakea jotain "tasokkaampaa". Nää "ulkonäöltään tasokkaammat" ovat yleensä tuolta korvien välistä kaikkea muuta kuin tasokkaita. Mulla on hyvä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti: kyllä olisin. nykyinen (ja toivottavasti myös viimeinen) on komein mies ketä tiedän tai tunnen. kun häntä katsoo, mieli sumenee ja hymyilyttää. en usko, että kauniimpana löytäisin komeampaa tai luonteeltaan kultaisempaa tyyppiä.

MUTTA jos olisin ruma, hän tuskin tahtoisi olla kanssani ja minun täytyisi tyytyä "itseni tasoiseen" eikä varmaan olisi hirveästi varaa valita saati valittaa - asettaa kriteerejä mikäli en mielisi yksin jäädä. tällöin luultavasti tilanne olisi eri, niin karulta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
4/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan. Mutta jos olisin fiksumpi ja järkevämpi niin en.

Vierailija
5/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

rehellisesti: kyllä olisin. nykyinen (ja toivottavasti myös viimeinen) on komein mies ketä tiedän tai tunnen. kun häntä katsoo, mieli sumenee ja hymyilyttää. en usko, että kauniimpana löytäisin komeampaa tai luonteeltaan kultaisempaa tyyppiä.

MUTTA jos olisin ruma, hän tuskin tahtoisi olla kanssani ja minun täytyisi tyytyä "itseni tasoiseen" eikä varmaan olisi hirveästi varaa valita saati valittaa - asettaa kriteerejä mikäli en mielisi yksin jäädä. tällöin luultavasti tilanne olisi eri, niin karulta kuin se kuulostaakin.

Musta on jotenkin hienoa, että tajuat tuon etkä oleta, että hän on kanssasi pelkän luonteesi tms. oman "ansiosi" takia. T. rumilus :D

Vierailija
6/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihmisten kanssa niiden ulkonäön takia.

Vierailija
7/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nyt kumppaniani "tasokkaampi". Korkeammin koulutettu jne.

En vaihtaisi vaikka kaunistuisin, mies rumentuisi tai lihoisi huomattavasti. Jännämiehet ei kiinnosta enää. Olen valinnut puolisoni muiden kriteerien mukaan kuin ulkonäkö.

Vierailija
8/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän. Nuorempana kun olin huomattavasti paremman näköinen niin mulla oli mies joka ei todellakaan ollut komea. Nykyinen mies taas on hyvännäköinen mutta ennenkaikkea luonne on miellyttävä.

Vierailija
9/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap yli vai alle 10-vuotias?

Vierailija
10/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ihan vitusti komeampi, en olisi ehkä mihinkään suhteeseen päätynytkään kenenkään kanssa, joten en tiedä...

Vierailija
11/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisin nykyiseni kanssa. Poikaystäväni ei onneksi ole vain joku, johon olisin tyytynyt.

N26

Vierailija
12/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Mies on pitkä, harteikas ja komea, juuri minun tyyppiäni.

Olen ihan hyvännäköinen, ja tietysti nuorena vielä nätimpi, mutta omassa elämässäni ulkonäöstä aiheutuneet haitat ovat aika pitkälti kumonneet hyödyt. En ole koskaan ollut kunnianhimoinen ja nätillä hymyllä on päässyt vähän liian helpolla. Ei kuitenkaan kovin pitkälle. Vaikea kuvitella mitä olisin hyötynyt siitä, että olisin paremman näköinen kuin nyt. Entä jos mies ei olisi koskaan tehnyt aloitetta?

Vierailija
13/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tasokas. Vaikea nyt oikein edes kuvitella tasokkaampaa. Ehkä joku Beckham, mutta senkin vaimohan on ihan nälkiintyneen koppelon näköinen.

Vierailija
14/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla huomattavasti kauniimpi, eikä maailmassa voisi olla minulle huomattavasti parempaa miestä. Joten juu, olisin hänen kanssaan.

Vierailija
15/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
16/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisin! Toisaalta,en tiedä miten paljon paremman näköinen voisin olla, kun olen tyytyväinen itseeni näin. En haluaisi näyttää erilaiselta. Ehkä jotain lihaksia enemmän ottaisin, mutta tuntuu että sillonkin olisi ihana esitellä niitä vain nykyiselleni :)

Vierailija
17/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset jotka ovat kauniita tai komeita, omaavat rajattoman valinnanvaran kumppanin suhteen, ne taas jotka ovat rumia, joutuvat tyytymään siihen mitä saavat, jos saavat. Tiedän että tätä vastaustani tullaan alapeukuttamaan ihan hillittömästi mutta niinhän se on että totuus sattuu. Joten sanoisinpa että kauniit ihmiset ovat suhteisiinsa noin keskimäärin tyytyväisempiä koska ovat sen ihmisen kanssa joka on silmää miellyttävä ja muutenkin sopiva. Yksinkertaisille sanon sen verran että ei se ulkoinen kauneus takaa onnellista suhdetta, jos seurustelee esimerkiksi pettämiseen taipuvaisen sian kanssa mutta kyllähän se on niin että suuren valinnanvaran ansiosta, viehättävillä ihmisillä ei ainoastaan ole enemmän kokemusta parisuhteista mutta he todennäköisemmin saavat sellaisen ihmisen jonka kanssa oikeasti haluavat olla  ja joka tyydyttää heidän tarpeensa kaikilta osin. Eli todella huono juttu on jos on ruma, siihen lisänä vielä tyhmyys niin saa heittää hyvästit deittailulle, ei sellaisilla ihmisillä ole mitään tarjottavaa vastakkaiselle sukupuolelle.

Vierailija
18/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies olisi sinkkuna ja panii vain vuosia elämästään, jos olisi siihen mahdollisuudet. Luulen että aika moni nainen jätettäisiin jos mies muuttuisi yhtäkkiä Ronn Mossiksi.

Vierailija
19/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä on se hassu juttu, että itse varmaan voisin olla paljonkin komeampi, mutta tyttöystävä ei tuosta enäö kauheasti kauniimmaksi voi muuttua. En varmaan vaihtaisi parempaan, mutta jos olisin aina ollut niin komea että naiset tulee baareissa taluttamaan kädestä kotiin, niin ehkä en olisi koskaan vakiintunut.

Vierailija
20/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 25 vuotta sitten olin tosiaankin paitsi nuorempi myös nätimpi, kun mieheni tapasin. Tykkäsin hänestä silloin, tykkään hänestä edelleen.