Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle vartalolle sopii kynähame?

Vierailija
05.09.2016 |

Ei ainakaan lihavalle mutta sopiiko tiimalasille, suoralle tai päärynälle ja millä bmi:llä voi käyttää?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomalle.

Vierailija
2/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole "ratsastushousuja" niin antaa palaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sun BMI:llä, läski.

Vierailija
4/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sopii kaikille, kunhan on sopivan kokoinen. Ja ihan erityisesti se sopii lihavalle timalasille.

Vierailija
5/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili auttaa. Jos on kovin suora vartalo, niin jäähän se pyllystä pussittaan. Eli tiimalasi olis varmaan paras.

Vierailija
6/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peili auttaa. Jos on kovin suora vartalo, niin jäähän se pyllystä pussittaan. Eli tiimalasi olis varmaan paras.

Ei ainakaan tiimalasille! Itse olen tiimalasi ja kynähame nyt ei mitenkään kovin edullisen näköinen ole päälläni. Kynähame sopii paremminkin hoikalle, jolloin se antaa mielikuvan kurvikkaammasta vartalosta. 

Vierailija
7/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kenellekään, jolla on vatsaa

Vierailija
9/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan tiimalasille! Itse olen tiimalasi ja kynähame nyt ei mitenkään kovin edullisen näköinen ole päälläni. Kynähame sopii paremminkin hoikalle, jolloin se antaa mielikuvan kurvikkaammasta vartalosta. 

Sinulla on ollut vääränlainen tai -kokoinen hame, kyllä kynähame juuri tiimalaseille on, kun korostaa suhteessa hoikempaa vyötäröä ja muodokkaita reisiä. 

Vierailija
10/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynähame, sopii parhaiten kynäniskalle

Vierailija
11/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kapea lantio ja leveät hartiat. Kynähame sopii tosi hyvin. Tiimalasille sopii minusta paremmin leveähelmainen hame, joka puolestaa saa minut helposti näyttämään tankilta.

Vierailija
12/23 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu enemmän vartalon muodosta kuin lihavuudesta. Itse olen paksu, mutta kynähame saa näyttämään hoikemmalta, koska minulla on pitkät hoikat jalat, vaikka ylävartalossa onkin ylimääräistä.

Vierailija
13/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen spoon mallinen vartaloltani eli vyötärö on normaalia ylempänä. Lantio on suht iso ja rinnat suhteessa pienemmät ei kuitenkaan olemattomat, hartialinja on samanlainen suhteessa lantioon. Millainen kynähame jos haluaa välttää PIN Up vaikutelman. Niin ja koko on 44-46, eli olen lihava.

Ap

Vierailija
14/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kapea lantio ja leveät hartiat. Kynähame sopii tosi hyvin. Tiimalasille sopii minusta paremmin leveähelmainen hame, joka puolestaa saa minut helposti näyttämään tankilta.

Olen saman mallinen ja minusta asia on juuri päinvastoin. Kapea kynähame minulla korostaa isoa yläosaa, kapeata lantiota ja näytän entistä harteikkaammalta, kun taas leveähelmainen hame tekee vyötäröstä pienen, tuo lantioon puuttuvaa volyymia ja luo illuusion tiimalasivartalosta.

Vierailija
15/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynähame sopii päärynälle ja tiimalasille, joka on vähintään pitkähkö tai pitkäsäärinen. Hoikalla tietysti paras, mutta sopii vähän ylipainoisellekin. Koko 46 on mielestäni jo liian tuhti ja voisi kuroa vyötäröään esiin mielummin A-linjaisella hameella.

Vierailija
16/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii varmaan kaikille, kunhan on oikean kokoinen.

Vierailija
17/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii kynähame, olen 170 cm ja mulla on pitkät, hoikat jalat, pyöreä peppu ja aika kapea lantio, keskikokoiset rinnat ja siedettävän kapea vyötärö. Kynähame tekee musta kurvikkaamman, näkyy, että vyötärössä ja lantiossa on eroa. Jos laitan leveähelmaisen hameen, näytän lyhyemmältä ja paksummalta, vyötärö ei paljon erotu. Ja näin sanoi mulle myös pukeutumisneuvoja, joka tekee myös vartaloanalyseejä, siis että mun malliselle vartalolle kynähame sopii parhaiten. Lisäksi kynähame saa mut näyttämään nuorekkaalta, toisin kuin kellohame, joka päällä näytän kyllä ihan tantalta, ei tietysti ole ihmekään kun olen kohta 50 v.

Vierailija
18/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopii kynähame, olen 170 cm ja mulla on pitkät, hoikat jalat, pyöreä peppu ja aika kapea lantio, keskikokoiset rinnat ja siedettävän kapea vyötärö. Kynähame tekee musta kurvikkaamman, näkyy, että vyötärössä ja lantiossa on eroa. Jos laitan leveähelmaisen hameen, näytän lyhyemmältä ja paksummalta, vyötärö ei paljon erotu. Ja näin sanoi mulle myös pukeutumisneuvoja, joka tekee myös vartaloanalyseejä, siis että mun malliselle vartalolle kynähame sopii parhaiten. Lisäksi kynähame saa mut näyttämään nuorekkaalta, toisin kuin kellohame, joka päällä näytän kyllä ihan tantalta, ei tietysti ole ihmekään kun olen kohta 50 v.

Missä noita vartaloanalyysejä tehdään ja paljon maksaa?

Ap

Vierailija
19/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vyötärö on lantiota kapeampi, niin sopii kelle vaan kehotyypistä huolimatta. Tasapaksulla olipa hoikka tai lihava, niin ei pääse oikeuksiinsa.

Vierailija
20/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynähame sopii litteävatsaiselle, pitkäjalkaiselle mutta kurvikkaalle naiselle. Vatsaa ei passaa todellakaan olla, mutta lantion kurvi ja peppu saa erottua kunnolla. Lyhyillä jaloilla näyttää vain hölmöltä. Ja lantio ei saa olla ns. "Viululantio" (jossa on "hip dips", googlettakaa jos ette tiedä). Kynähame on kiva vaate, mutta sopii hyvin, hyvin harvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä