Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tyylivinkki syyshäihin!

Vierailija
2/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kokeilla menkoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos valitsee mekon väriin sopivan kestositeen!

Vierailija
4/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh.. en tiiä. jospa tuo on vaikka noille naisille jotenkin voimaannuttavaa. outoa minusta lähinnä, kuvitelkaa mies samanlaiseen asuun. Milloin näemme miesten "kassit avoinna" -asuja?!!! mutta voi voi, en kyllä ihan täysin tajua noita asuja. enkä tuota karvojen ajeluakaan. olisivat edes jättäneet karvat niin olisi jokin feministinen statementti tossa.

Vierailija
5/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella todella mautonta. Nämä olisi olleet ok, jos alla olisi ollut body tms. uikkarityylinen asu. Tai ei sittenkään tyylikästä, mutta ihan menettelevää. Nyt on todella rivoa, ei seksikästä eikä kaunista. 

Vierailija
6/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noh.. en tiiä. jospa tuo on vaikka noille naisille jotenkin voimaannuttavaa. outoa minusta lähinnä, kuvitelkaa mies samanlaiseen asuun. Milloin näemme miesten "kassit avoinna" -asuja?!!! mutta voi voi, en kyllä ihan täysin tajua noita asuja. enkä tuota karvojen ajeluakaan. olisivat edes jättäneet karvat niin olisi jokin feministinen statementti tossa.

Oo, mietipä, kun miehen värkit killuisivat sellaisessa kirkkaanpinkissä spandex-riippumatossa, joka ei jättäisi mitään arvailujen varaan!

Vierailija
7/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se tuskin olisi ongelma =) tamponit on keksitty kai jo vuosikymmeniä sitten. Ja kuukuppikin nykyään. 

Vierailija
8/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin rivoa. Miksi kauniit naiset haluavat näytellä tuolla tavalla alapäätään. Hankala vaate ja ei ole kaunista. 

Vierailija
9/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on ihan hulvaton! Haluaisin kyllä tietää, mitä nuo muijat ovat ajatelleet ja asuistaan keskenään jutelleet, kun ovat valinneet päällepantavaa :D

Vierailija
10/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo olisi ollut tyylikkäämpi, jos alapääkarvoilla olisi kunnolla leikitelty. Nykyään on taas muotia se, että lyhyisiin hiuksiin ajellaan kuvioita, sama olisi näyttänyt kivalta noiden tätien bikinirajassa. Tila on toki rajallinen, mutta raita tai pari olisi onnistunut. Tuuheuden ja levinnäisyyden perusteella olisi voinut valita joko vaaka- tai pystyraidat. Tuo nyppyläsänki näyttää aika ankealta.

Vierailija
11/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo olisi ollut tyylikkäämpi, jos alapääkarvoilla olisi kunnolla leikitelty. Nykyään on taas muotia se, että lyhyisiin hiuksiin ajellaan kuvioita, sama olisi näyttänyt kivalta noiden tätien bikinirajassa. Tila on toki rajallinen, mutta raita tai pari olisi onnistunut. Tuuheuden ja levinnäisyyden perusteella olisi voinut valita joko vaaka- tai pystyraidat. Tuo nyppyläsänki näyttää aika ankealta.

Ei kummallakaan mitään näppyläsänkeä ole =O

Vierailija
12/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kummallakaan mitään näppyläsänkeä ole =O

Jomman kumman iltapierun sivulla oli lähikuvia ja ainakin tuolla oranssimekkoisella oli näppyläsänki. Kolla själv!

Vierailija
13/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet esineellistää ja alistaa naisia"

Vierailija
14/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä keskustelu taas kääntyi karvattomuuteen, joka ei ole mielestäni ollenkaan pointti. 

Vierailija
15/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no nyt sitä pimppalähikuvaa ei enää ollut siellä IS:n nettisivuilla. Eilen illalla sitä "ihastelin".

Vierailija
16/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä keskustelu taas kääntyi karvattomuuteen, joka ei ole mielestäni ollenkaan pointti. 

Kääntyikö? Mä vain ehdotin parannusta tyyliin.

Vierailija
17/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin rivoa. Miksi kauniit naiset haluavat näytellä tuolla tavalla alapäätään. Hankala vaate ja ei ole kaunista. 

Ai miksikö? haluavat että heidän alapäätään katsellaan. Nykypäivän itsensäpaljastelua. No, naiset itse tietenkin sanovat että itseään varten laittautuvat..

Vierailija
18/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ykkösen pilluhan on oudon muotoinen. Pitkula? Ei mulla tollasta oo

Vierailija
19/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ykkösen pilluhan on oudon muotoinen. Pitkula? Ei mulla tollasta oo

Niin, ei se taidakaan sun pillu olla!