Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärpänen / Lahti

Vierailija
05.09.2016 |

Hei lahtelaiset.
Jakakaa viisauttanne, minkälaista aluetta on Kärpänen / Kärpäsenmäki? Asutteko mahdollisesti itse niillä nurkilla, tai jos ette, niin voisitteko kuvitella muuttavanne sinne jne. Entä palvelut, mitä löytyy? Ilmeisesti rautatieasemalle ei olisi kovinkaan pitkä matka? Itse en ole sinne muuttamassa, mutta tyttärelle on tarjottu vuokrakämppää siltä suunnalta.
Kiitoksia vaivannäöstä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kande muuttaa. Nistejä melkein kaikki siellä

Vierailija
2/7 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpänen on ihan ok. Vähän sellainen hiljainen ja syrjässä oleva. :) Huonommat maineet Lahdessa on Liipolalla ja Mukkulalla vaikka niissäkin ilmeisesti todella huonoja ovat vain ne muutamat talot ja niiden ympäristö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en muuttais. Jos on rahasta tiukkaa ni mikäs siinä sitte. Mutta kuten edellinen kirjottiki ni nistejä koko Kärpänen täynnä. Lisäks spusseja ja mt-potilaita. Rautatieasemalle ehkä n. 3km, pyörällä vartin matka. Ennemmin hankkisin kämpän jostain esim. Pyhättömän suunnilta tai jos sieltäpäin Lahtee haluaa kämpän niin siitä Kärpäsenmäen alta Hämeenlinnankadulta. Mutta siis ei mikää mahdoton alue, ennemmin kuitenki Kärpäsee ku Liipolaa tai Ahtialaa

Vierailija
4/7 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistejä löytyy joka alueelta ja joka kaupungista/kylästä... Siskoni on asunut Kärpäsenmäellä (eikä ole nisti). Ihan rauhallista oli kun siellä olen vieraillut ja mitä olen kuullut siskolta. Lahti muutenkin mukava, pikku kaupunki.

Vierailija
5/7 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus ok. Nistejä ja alkoholisteja löytyy jonkin verran, kuten lähes tulkoon mistä tahansa. Edellä mainittuja on toki jonkin verran ehkä enemmän Metsäkankaalla, joka on aivan Kärpäsen vieressä. Mutta en kuitenkaan koe että Kärpäsenmäki olisi mitenkään ihan kelvotonta aluetta. Ihan perus asuinalue, ja ei niiltä nisteiltä voi oikein missään välttyä. Ei siis ole mikään getto :D Palveluita ei ihan hirveästi löydy, S-market ja Siwa pienen kävelymatkan päässä Metsäkankaalla. Kärpäsenmäellä myös Fazerin/Oululaisen tehtaanmyymälä, jossa useasti todella edullista leipää/pullaa yms. Hyvät lenkkeilymaastot lähellä, juna-asema about 2-3km suoraa tietä Kärpäsenmäeltä.

Vierailija
6/7 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitoksia vastauksistanne, näköjään täältäkin löytyy aika vastakkaisia näkemyksiä. Liipolasta ja Mukkulasta olenkin jo aiemmin kuullut kauhujuttuja, mutta vaikka olen yrittänyt googlailla, niin Kärpäsen alueesta ei ole juuri infoa löytynyt. ap

Vierailija
7/7 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vierasta tietoa minulle Kärpäsenmäestä. Se on ihan tavallista omakotialuetta, uudempia rivi- ja paritaloja ja eri-ikäisiä kerrostaloja. Ei siellä nistejä ole sen enempää kuin muuallakaan eli olen viestin nro 5 kanssa samaa mieltä, että ihan perusaluetta. Bussiliikenteen tiheydestä en tiedä.

Junaradan toisella puolella on Hennala, mutta ei ne ryhdy rataa ylittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan