Ja uudet Miss Helsinki-finalistit (ilman meikkiä), olkaa hyvät!
Kommentit (228)
Ilman meikkiä? GTFO. Monilla oli ihan selvästi meikkiä, tekoripset, luomiväriä, huulipunaa, kulmakynääkin oli käytetty. Mielestäni numerolla 4 kilpaileva on oikeasti luonnonkaunis. Aika huono taso muuten näissä Miss Helsinki-kisoissa nykyään, laskee vuosi vuodelta. Ehkäpä ne oikeasti kauniit eivät tällaisiin kisoihin edes osallistu.
Kaikilla kunnon pakkelit naamassa :D Kamalan huono taso niin tytöissä kuin kuvaajassa. Vitonen oli sellainen missimäisen söpö, kolmonen mallimaisen näköinen mutta malliksi liian lyhyt, joten yrittää sitten missiksi, mutta ei sovi siihen lokeroon.
Muuten paljon laihaläskiä, ankkahuulia, isoa nenää yms. Eipä taida kovin montaa misseys enää kiinnostaa kun taso on tällainen, mikä on toki minusta ihan hyvä kehityssuunta. Peukku kaikille niille kaunottarille, jotka jäivät mielummin kotiin luomaan jotain järkevämpää uraa.
Ykkönen voittaisi kirkkaasti muuten mutta suomalaisten rasismin takia jää voitto saamatta.
Mun mielestä 5:lla (Miska Nikander) on aika kauniit kasvot.
Siis toi viimeinenhän on kauhean vanhan näkönen, ei todellakaan uskoisi 25v :o
Nelonen on upea, mutta eiköhän seiska voita.. :D Samoin kolmonen on kaunis.
1 on paras, Helsinki ansaitsee mamumissin. Toivottavasti vartalo on parempi mitä pärstä.
Onpas lyhyitä! Tsiisus!!! No hyvä että näille persjalkaisillekin on joku oma mittelönsä.
Nelonen ainoa kaunis. Ylivoimainen.
Pari ekaa jotain huumeidenkäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas lyhyitä! Tsiisus!!! No hyvä että näille persjalkaisillekin on joku oma mittelönsä.
Lyhyys ja persjalkaisuus eivät ole synonyymejä. Pitkä voi olla persjalkainen ja lyhyt taas ei. Persjalkaisuus= lyhyet jalat muuhun pituuteen nähden.
3 ylivoimaisesti kaunein.
Siis nelonen, tuo blondi jolla kyömynenä joka tulee tuon aasialaisen jälkeen listalla? En voi uskoa että tätä kehutte! Vaikka olen kieltämättä tyytyväinen, poikaystävä just sanoi että ihan mun näköinen ja näen samaa itsekin. Tolal kyllä kauniimmat silmät, mulla ei noin kirkkaan väriset.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 5:lla (Miska Nikander) on aika kauniit kasvot.
Kivat ja nätit kasvot, ei mikään kaunotar kuitenkin.
Mutta se keskivartalo!..
Viimeinen on ihan ryppyinen... D: Varmaan 45 eikä 25. Näkyy juhlinta ja huonot elämäntavat naamasta.
4. on ihan sievä.
2. Näyttää myös ikäistään reilusti vanhemmalta...
4 Anniina on kaunein ja vielä fiksunkin oloinen. Ainut ilmeisesti, joka uskalsi olla ilman meikkejään🙄ei yhtään tyrkyn oloinen🤔
Nää "ilman meikkiä" -kuvat ei oikein nykyään enää toimi, sillä ehdottomalla enemmistöllä misseinä itseään pitävistä naisista on näyttävät ripsienpidennykset ja pigmentoidut (tai vähintäänkin värjätyt) kulmat. Noi kaikki näyttää enemmän meikatulta kuin minä ikinä.
Ihan nättejä ovat.
Te, jotka kehutte nelosta, tarkoitatte varmasti vitosta? Nimi on kuvan alla, hämää paljon! Nelonen on tuon aasialaiselta vaikuttavan tsybyn alla.
Vitonen näyttää oikeasti luonnonkauniilta. Kyseessä on siis tuo blondi, jolla on pieni tatuointi rinnassa.
Tähän siis viittaan:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/5MiscaNikanderdouble…
Skank fest! Ei yhtään missiä tässäkään tyrkkyporukassa.