Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihille shorteseissa ja kukkapaidassa, jo on aikoihin eletty Eva Walhlströmin miehestä kyse

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin noloa

Vierailija
2/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavaan tapahtumaan aivan asianmukainen pukeutuminen.

Vierailija
4/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät, tuo pahan inflaation kärsinyt muinaisjäänne.....

Vierailija
5/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamella sentään juhlaan sopiva asu.

Varmastikin juhlavierailla on ollut enemmän tilaisuuteen sopiva vaatetus kuin sulhasella. Vai liekö asutoiveena ollut miesvieraille shortsit ja bermudapaita.

Vierailija
6/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun voi tehdä just miten itse haluaa.. Piittaamatta asialle Ulkopuolisten mielipiteistä paskakaan.

Vierailija
7/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat häät, omanlainen asu.

Eva kyllä vaan on aina yhtä karmee siinä jätkä lookissaan häissä tai ei.

Vierailija
8/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa taas! Kuvista päätelleen häät on ollu kaikkea muuta kuin pönötyshäät, eikä edes kirkossa vietetyt. Pitäisikö jokaisen julkkiksen laittaa av:lle kysely, millaiset häät saa järjestää? Ettei vaan jollekkin mammalle tuu paha mieli, kun sulhasella oli niin rumat vaatteet.

Vierailija
9/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kun voi tehdä just miten itse haluaa.. Piittaamatta asialle Ulkopuolisten mielipiteistä paskakaan.

Ja varsinkin jos vielä avioliitto kestää. Ennemin voin sanoa, että voi aikoja ja tapoja kun suurin osa prinsessahäät pitäneet tuttuni ovat eronneet parin vuoden päästä, kun on niin kasvettu erilleen.

Me muuten menimme vihille ihan farkuissa ja t-paidassa silloin päälle parikymmentä vuotta sitten

Vierailija
10/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli farkut ja joku bändi-T-paita ja mulla joku kaapista kiskaistu mekko kun naimisiin mentiin 10v sitten. Voi voi jos joku ei tykännyt 😂 Vieraita oli peräti 5kpl. Parhaat häät ikinä ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan