Miesystävä hajotti autoradio näytön :( Paljonhan maksaa korjaus? (kuva)
Joo ja todellakin on entinen tän jälkeen! Auto on Passat vm.02
Missähän voisi käydä Helsingin lähistöllä korjauttamassa?
Kommentit (38)
Ei voi korjata, alkuperäisvaraosana pari tonnia, mutta tuskin edes saatavissa.
Vierailija kirjoitti:
Osta sovitekehys ja normimankka, niin pääset paljon halvemmalla.
Tai 2 dinin soitin.
heh, halvemmalla pääsee kun vaihtaa auton sellaiseen jossa on ehjä radio
Ei tuota kannata korjata. Kuuntele puhelimella musaa ajaessasi.
Olisi nyt sitten kiva kuulla kaikkia kiinnostava "sivuseikka", että miten ihmeessä tämä tapahtui?
Tää auto on ollut mulla jo 5v ja oon tehnyt kaikki isot huollot niin en viitti luotettavaa hyvää autoa vaihtaa.
Onko tosiaan noin kallista korjauttaa?! Voi helvetti!
Osta siihen uus soitin, 150e saat 2 dinin soittimen mikä menee suoraan tuon tilalle ja entinen miesystävä maksaa sen.
MItäs vakuutusyhtiö sanoi asiasta?
Itse kyllä vaatisin miestä korvaamaan tuon. Mä en pystyis olemaan ilman radiota, nukkuisin rattiin, niin se musiikki/puhe on oleellinen seikka ajon aikana
Onneks sentään radio kuuluu siis normaalisti, mutta en haluais sitä ton näköseks jättää. Joka kerta kun autoon istuu niin koko ajan näky on tuo :(
Ap
Ei siihen radioon pekkää uutta näyttöä mistään saa. Merkkiliikkeestä voi saada tilattua uuden kovaan hintaan. Tuskin ihan paria tonnia kuitenkaan, mutta voi olla ettei ole saatavissakaan. Tai sitten voi yrittää haeskella purkaamoista samanlaista, tai sitten vaihtaa radio kokonaan toisenlaiseen. Sopivia sovitinlevyjä vakioradioon voi saada alan liikkeistä tai netistä.
Mutta mieshän tuon tietysti maksaa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Tää auto on ollut mulla jo 5v ja oon tehnyt kaikki isot huollot niin en viitti luotettavaa hyvää autoa vaihtaa.
Onko tosiaan noin kallista korjauttaa?! Voi helvetti!
Pidä auto, mutta vaihda epäluotettavaksi osoittautunut mies.
Ei kai jonnekin museoautoon enää kannata radiota korjauttaa. Vaihtoon koko autokin.