Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietoa naisille seksielämänne parantamiseksi

Vierailija
05.09.2016 |

http://www.vauva.fi/artikkeli/sina/parisuhde/myytti-kunnon-naiset-eivat…

Monta hyvää kohtaa jossa naiset ovat ihan hukassa ja väärässä.
"Itsetyydytyksestä nauttiminen ei tarkoita, että kumppani ei olisi tyytyväinen seksielämään. Päinvastoin – hienoa, että seksuaalisuus kiinnostaa häntä."
---> runkkaavan miehen sheimaaminen

"Seksissä pitää olla korostetun itsekäs ja etsiä omaa tapaansa nauttia. Tätä etenkin naisten pitää opetella pitkään."
---> naiset ulkoistavat opettelun miehelle. "pyöritään kullikarusellissa niin kauan että joku mies tekee minulle kaiken oikein"

"Lapsiperheessä vanhempien kannattaa asentaa makuuhuoneen oveen lukko, jotta lapset eivät pääse keskeyttämään lemmenhetkiä. Lapsille voi myös hyvin sanoa, että vanhemmat pitävät nyt hetken toisiaan hyvänä eikä heitä saa keskeyttää."
monelle mammalle tekisi hyvää lukita ne pershedelmät pois ja olla miehelle nainen eikä vain äiti lapsille.

"Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. "
---> Täyttä totta. Jos nainen ei nauti niin vika on ihan naisen oma.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa että miestä kiinnostaa runkkaaminen enemmän kuin seksi naisensa kanssa. Eipä mulla muuta.

Vierailija
2/3 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hienoa että miestä kiinnostaa runkkaaminen enemmän kuin seksi naisensa kanssa. Eipä mulla muuta.

Tamma pillastui jo ajatuksesta että mies vapauttaa seksuaalienergiaansa ilman naista? Mitä kohtaa aloituksen tekstissä että _ymmärrä_?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.vauva.fi/artikkeli/sina/parisuhde/myytti-kunnon-naiset-eivat…

Monta hyvää kohtaa jossa naiset ovat ihan hukassa ja väärässä.

"Itsetyydytyksestä nauttiminen ei tarkoita, että kumppani ei olisi tyytyväinen seksielämään. Päinvastoin – hienoa, että seksuaalisuus kiinnostaa häntä."

---> runkkaavan miehen sheimaaminen

"Seksissä pitää olla korostetun itsekäs ja etsiä omaa tapaansa nauttia. Tätä etenkin naisten pitää opetella pitkään."

---> naiset ulkoistavat opettelun miehelle. "pyöritään kullikarusellissa niin kauan että joku mies tekee minulle kaiken oikein"

"Lapsiperheessä vanhempien kannattaa asentaa makuuhuoneen oveen lukko, jotta lapset eivät pääse keskeyttämään lemmenhetkiä. Lapsille voi myös hyvin sanoa, että vanhemmat pitävät nyt hetken toisiaan hyvänä eikä heitä saa keskeyttää."

monelle mammalle tekisi hyvää lukita ne pershedelmät pois ja olla miehelle nainen eikä vain äiti lapsille.

"Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. "

---> Täyttä totta. Jos nainen ei nauti niin vika on ihan naisen oma.

Kaikesta muusta oon täysin samaa mieltä, mutta orkkukohdasta en. Jos miehelle seksi on pelkkä yhdyntä ja sekin tyyliin 3 minuuttia ekkä mies muut käytöstään keskusteluista huolimatta niin jää kyllä ilma moinen mies.

Mun kanssa saa tehdä vaikka mitä kivaa, annan suuseksiä ja olen todella orgasmiherkkä. Ihan 3 minuutissa en minäkään tule. Miehisdä on ihan valtavia eroja siinä miten he huomioivat naisen, mutta ihan samoin on meissä naisissakin. Seksuaalisuuden yhteen sopiminen on todella tärkeää, että siellä sängyssä saa asioita, joista nauttii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi