Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tinderi?

Vierailija
05.09.2016 |

Voisko joku valaista? Vissiin joku treffijuttu? Mitä siellä voi tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka josta rumakin nainen saa seksiä. T. Juurikin se ruma nainen, 22 seksitreffit tinderin kautta jo takana 👍🏼

Vierailija
2/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt useampi mätsi, miten te naiset yleensä luovitte näiden mätsien kanssa, kun teille tulee niitä kymmeniä päivässä. Veikkaan, että jos en vain sano mitään uusiin mätseihin, voin rauhassa keskittyä nykyiseen ja siirtyä seuraavaan, jos se ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku löytänyt jotain pysyvämpää sieltä?

Vierailija
4/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku löytänyt jotain pysyvämpää sieltä?

Miksei löytäisi, tavallisia ihmisiä siellä on, ja moni on tositarkoituksella.

Vierailija
5/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko mä jotenkin rajata mun näkymistä esim ikärajotteella? En haluis että työpaikan parikymppiset pojat pääsee naureskeleen? Että mun profiilin näkis esim vaan yli 35-vuotiaat? En oo siis vielä uskaltanu kirjautua.

Vierailija
6/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko mä jotenkin rajata mun näkymistä esim ikärajotteella? En haluis että työpaikan parikymppiset pojat pääsee naureskeleen? Että mun profiilin näkis esim vaan yli 35-vuotiaat? En oo siis vielä uskaltanu kirjautua.

On siellä asetuksissa ikäskaala.

Vierailija
7/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvä paikka löytää seksiseuraa.

Vierailija
8/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyryveturin polttoainevaunu

Vierailija
9/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä, mutta olen miettinyt että vaikuttaako se myös siihen, että minkä ikäiset näkevät oman profiilisi vai pelkästään siihen, että minkä ikäisiä profiileja ohjelma hakee sinulle

Vierailija
10/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä, mutta olen miettinyt että vaikuttaako se myös siihen, että minkä ikäiset näkevät oman profiilisi vai pelkästään siihen, että minkä ikäisiä profiileja ohjelma hakee sinulle

Mitä järkeä Tinderin olisi esitellä sellaisia profiileja jollekin, joilta et voi saada matchiä.

Ainakin minulla näkyy kohtuu vähän ihmisiä ikäskaalani reunoilta, mikä on merkki siitä, että siinä näkyvät vain ne joiden oman ikäskaalan sisälle minäkin mahdun. 

Vierailija
11/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä Tinderin olisi esitellä sellaisia profiileja jollekin, joilta et voi saada matchiä.

Ainakin minulla näkyy kohtuu vähän ihmisiä ikäskaalani reunoilta, mikä on merkki siitä, että siinä näkyvät vain ne joiden oman ikäskaalan sisälle minäkin mahdun. 

No kyllä ihan varmasti siellä näkyy sellaisetkin, joilta ei voi saada mätsiä. Itselläni esimerkiksi tilanne, että asun pikkukylässä, jossa ei ole käyttäjiä, mutta heti kun laittaa etäisyyttä pidemmäksi, löytyy paljonkin uusia käyttäjiä. Ja nämä taas eivät tule minun matseikseni, jos heidän asetuksensa on vain muutama kilometri. Sitten kun menen johonkin suurempaan kaupunkiin ja avaan tinderin, niitä matseja alkaa tulla, vaikka itse en niitä profiileja selaakaan.

Vierailija
12/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ihan varmasti siellä näkyy sellaisetkin, joilta ei voi saada mätsiä. Itselläni esimerkiksi tilanne, että asun pikkukylässä, jossa ei ole käyttäjiä, mutta heti kun laittaa etäisyyttä pidemmäksi, löytyy paljonkin uusia käyttäjiä. Ja nämä taas eivät tule minun matseikseni, jos heidän asetuksensa on vain muutama kilometri. Sitten kun menen johonkin suurempaan kaupunkiin ja avaan tinderin, niitä matseja alkaa tulla, vaikka itse en niitä profiileja selaakaan.

No joo.. tinder tekee sitä siksi, että se haluaa näyttää palvelulta, jossa on tarjontaa. Mutta, jos tarjontaa on muutenkin jo, niin on se hyvin epätodennäköistä tyrkyttää rajojen ulkopuolelta.

Vierailija
13/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin Kinder. Eli munien mukana tulee erilaisia yllätyksiä.

Vierailija
14/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiiko maksutta myös kotikoneella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi