Yhtäkkiä tuli mieleen, että noinko kävis vaikka päivän reissun Tampereella ihan huvikseen!
En oo käyny siellä piiiitkään aikaan. Onnibussilla pääsee puoli ilmaseks.
Mut mitä siellä sit tekis? Pääseekö Sara Hildenin taidemuseoon helposti julkisilla? Missä ois hyvää vegaaniruokaa? Kertokaa vinkkejä! :)
Kommentit (13)
Joo, itsekin oon tehny itsekseni päiväreissun onnibussilla Jyväskylästä Tampereelle ja takas. Halpa ja virkistävä keikka! Lähde vaan ☺️
Hihhiii, mekin mennää Tampereelle :D tosin miehen siskon lapsen synttäreille! 😅
Sara Hilden on kiinni maanantaisin. Kannattaa käydä katsomassa Ron Mueckin näyttely. :)
Julkisilla pääsee lähelle, ei ole keskustasta mikään mahdoton matka kävelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti, mistä lähdet pyrkimään sinne museoon, mutta mä asuin viimeksi Tornihotellissa ja siitä kyllä pääsi ihan kävellen.
En ole lainatun viestin kirjoittaja, mutta miksi ihmeessä tämä on saanut alapeukkuja? Tornihotellilta on todella ihan kävelymatka Sara Hildénin taidemuseoon.
Varo kuitenkin muhlattia, jolla on luomi kaulassa. Ja turvahälytin mukaan!
Hyvät kengät, niin kävelee Hämeenpuistikon läpi, käy Pyynikilllä, Amurin työläiskorttelissa ja sitten tietty Sara Hildenin taidemuseossa. Hyvä näyttely se Muenckin hahmot.
Vohvelikahvila on yhä voimissaan, ja siinä lähellä oli joku kasvisruokalakin - en tosin käynyt enkä osoitetta muista.
Mäkin käyn joskus ja aion lähteä myös Lappeenrantaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti, mistä lähdet pyrkimään sinne museoon, mutta mä asuin viimeksi Tornihotellissa ja siitä kyllä pääsi ihan kävellen.
Me yövyttiin Tornin vieressä Villassa, mikä oli paljon halvempi kuin Torni. Torni on kuitenkin siinä vieressä ja sen aamupala kuului myös Villassa yöpyville, joten sitä suosittelisin ennemmin kuin Tornia. :)