Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kirjoittnut koko ikäni päiväkirjaa, muut mammat?

Päiväkirjailja
04.09.2016 |

Löysin kirpputorilta kauniin ,vanhanajan lukollisen päiväkirjan.Ostins se js mietin ptääkö kukaan enää vai jaetaanko nykyaina olot ja surut netissä?

Olen kirjoittnut koko ikäni päiväkirjaa, muut mammat?

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä päiväkirjan funktiota. Voi kai ne päivän asiat miettiä päässään muutenkin, ja antaa sitten uusien ajatusten tulla tilalle.

Vierailija
2/3 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päiväkirja, johon kirjaan ns. tärkeimmät asiat mitä haluan tulevaisuudessakin muistaa - erilaiset merkkipäivät, tapahtumat, ilot ja surut. Lisään tämän väliin myös erilaisia valokuvia, kutsukortteja, leffa- ja keikkalippuja jne. Päivittäin en jaksaisi päiväkirjaa pitää, mutta jotkut asiat haluan muistaa vielä vanhempanakin. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena pidin päiväkirjaa. Sain sen 9-vuotiaana. Se on mukavaa luettavaa, ymmärtää nyt omiakin lapsia, kun muistaa miten lapsi ajattelee eri asioista.  Maailma on niistä ajoista jo paljon muuttunut. Siihen aikaan vietettiin kaikkien sukulaisten syntymä- ja nimipäivätkin.  Nyt pidän aikuisena pienempää päiväkirjaa, siis kuitenkin joka päivä jotain. Siitä on tullutkin sellainen koko suvun Seikkailujen sarja.  Usein joku pyytää tarkistamaan siitä esim. maailman tapahtumia.  Minulla on myös iso-isoäitini, tätini ja isotätini kirjeet,  ja serkkujen kanssa niistä on ollut paljon iloa. Niissä on myös sota-ajalta osittain salakielellä ja saksaksi ja englanniksi.