Mikä on sun lemppari KASVISRUOKA?
Mä rakastan kasvissosekeittoja, voi nam 😀 Mies taas ei voi sietää niitä:D
Kommentit (45)
Ratatouille. Ehdottomasti.
T: Mies 28
Kasvispizza, kasvistortillat, kasvishamppari, vegepihvi-subi
Hei, voitteko jo lopettaa tän aivan käsittämättömän vouhkaamisen. Eiköhän tälle viikonlopulle oo mahtunu ihan tarpeeksi kasvisruoka-aloituksia. Tänks!
T. vegaani
Soijarouheesta bolognesekastike ja perunat 😊
Falafelit ranskalaisilla ja salaatilla. Samat kastikkeet kuin kebabissa tykkään eli jogurtti valkosipulilla ja tomaattikastike.
Nasi goreng, jota voi muunnella loputtomasti. Tässä yksi versio:
Tosi moni, 90 prosenttia mun aterioista on kasvisruokaa. Mutta kanttarellisoosi ja joku överi ihana juustopasta varmaan vie voiton. Tai palak paneer.
Joo, kasvissosekeitto. Oikeastaan ainoa ruoka jota meillä laitetaan wokattujen kasvisten ja nuudelin lisäksi. Haluaisin oppia valmistamaan kasvisruokaa ja saada perheen myös syömään sitä. Asiaa vaikeuttaa syvä inhoni papuja ja linssejä kohtaan, en voi sietää esim. papujen suutuntumaa ja makua, samoin kaalin kanssa ja ne tuntuvat olevan kasvisruoan kulmakivet.
Vihannesriisi. Eli keitettyä riisiä ja sinne hemapa pussi ja soijakastiketta päälle nam 😊 Opiskelijan ruokaa mutta hyvää!
Mä syön lähinnä kasvisruokaa, joten minkähän mainitsisin... ehkä nepalilaiset kasviskoftat tai paneer tomaattikermakastikkeessa.
Aasialainen, eli paisteettu kasvislastuu ja Tsingtaoo
Juusto ei ole kasvis huom ketjuun osallistuneille!
Kasvislasagne.