Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok pettää, jos mies ei anna?

Vierailija
04.09.2016 |

Mies vaan sanoo ettei hänen tee mieli. Olen kysynyt johtuuko se minusta, niin vastaa ettei hänen tee seksiä mieli ollenkaan. Kysyin varovasti kierrellen mitä hän ajattelisi jos olisin jonkun toisen kanssa, niin loukkaantui ja sanoi, että se olisi heti ero.

En kestä seksitöntä suhdetta, tai että seksiä on kerran kuussa. Muuten mies on ihana ja hyvä isä, ja haluaisin häntä paljon.

Onko ok pettää, vaikka ML:n kautta? Tarvitsen seksiä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan ok, jos sinä petät miestäsi. Miehesi puolesta en osaa sanoa, kannattaa kysyä häneltä itseltään.

Vierailija
2/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan lopetat suhteen, jos ne housut eivät pysy jalassa. Miksi pitää edes kysyä? Vaikka selvähän se on, että et sä mitään oikeita neuvoja kaipaa. Haluat vain selkääntaputtelua, kannustusta ja oikeutuksen pettämiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go gril go

Vierailija
4/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan ok .

Vaikka yleisesti ottaen pettämistä paheksutaan.

Miksi muuten miehesi ei halua seksiä kanssasi ? Oletko lihava tai jotain muuta ?

Vierailija
5/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämeinen tuskin on oikea ratkaisu. - Mutta kyse on siitä, kuinka paljon on valmis uhraamaan, että saisi seksiä. - itse teän, että seksin puutteeseen ei kuole. Mutta ymmärrän myös, että seksi voi olla toisille hyvin tärkeää. Ehkä teidän kannattaisi lähteä selvittämään vaikka parisuhde terapiassa, että mistä kiikastaa, että seksuaaliset halunne menevät niin ristiin, kuin mitä ne nyt taitavat mennä. - Syy sinänsä voi olla ihan luonnollinen, kuten muut arjen ja kotitalouden paineet ja vaatimukset.Tai kuinka paljon täytyy olla yhdessä tai suorittaa kokoajan jotain verrattuna siihen, että saa olla hetken8kin) omissa ajatuksissaan ja tehdä itselle tyydyttäviä asioita, ilman että samalla tarvitsee huomioida ketään tai mitään muuta.     

Vierailija
6/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei miehen mielestä ole ok niin ei ole.

En suosittele uhkailemaan erolla, mutta jos olet sitä mieltä että niin väistämättä tapahtuu jos et saa seksiä suhteessa kehottaisin sen asian kertomaan myös puolisolle.

Vierailija
7/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mun pitää tehdä? Jättää ihminen jota rakastan? Vai elää kerran kuussa seksillä hautaan asti?

Ja kyllä, rakastan vaikka haluan seksiä muilta, koska hän ei anna. Olen yrittänyt kaikkea. Tämä on ihan surkeaa, normaalisti meillä on ollut seksiä 3x/viikko.. Lasten saamisen jälkeenkin.

Ap

Vierailija
8/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naapurin poika kirjoitti:

Joo, ihan ok .

Miksi muuten miehesi ei halua seksiä kanssasi ? Oletko lihava tai jotain muuta ?

En ole lihavampi kuin vuosi sitten jolloin seksiä oli vielä normaalisti. Olen kyllä lihavampi kuin alkuaikoina, mutta yritän laihduttaa. Kysyin suoraa johtuuko siitä, niin vastasi ettei hänen tee yhtään ketään mieli.

Työpaikalla pari komeaa miestä on pyytänyt lounaalle ja juhliessa miehiä riittää. Kertaakaan en ole lähtenyt, enkä halua mitään uutta suhdetta. Mieheni on mielestäni todella komea..

Ap

Vierailija
9/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mies saa todella nopeasti aina kun meillä on seksiä.

Ap

Vierailija
10/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se naapurin poika kirjoitti:

Joo, ihan ok .

En ole lihavampi kuin vuosi sitten jolloin seksiä oli vielä normaalisti. Olen kyllä lihavampi kuin alkuaikoina, mutta yritän laihduttaa. Kysyin suoraa johtuuko siitä, niin vastasi ettei hänen tee yhtään ketään mieli.

Työpaikalla pari komeaa miestä on pyytänyt lounaalle ja juhliessa miehiä riittää. Kertaakaan en ole lähtenyt, enkä halua mitään uutta suhdetta. Mieheni on mielestäni todella komea..

Ap

Vuosi on lyhyt aika. Jos suhde muuten tuntuu siltä että sen jatkoa ei kannata riskeerata pettämisellä niin minä sinua vielä odottaisin. Voitte toki yrittää miettiä mikä on muuttunut siitä kun seksiä oli enemmän, mutta voi hyvin olla että kyse on vain väliaikaisesta asiasta ja seksi haut palaa itsestään. Ainakaan painostaminen ei niihin auta.

Vierailija
11/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kai tuon kysyä toisinkin päin. - Hyväksyisitkö sinä, että mies kävisi vieraissa? Lienee näet tavallista, ainakin pitempään kestäneessä suhteessa, että välillä on aikoja, jolloin ei itseä tee mieli seksiä niin paljoa kuin mitä kumppanilla tekisi -ja toisinaan sitten toisin päin...  

Vierailija
12/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun illalla meette nukkumaan, ota dildo esiin ja ala surruttelemaan. Oikeen pitkä nautinnollinen 

masturbointi ja kunnon voihke. Joka ilta teet ton. Luulis et ukkoas alkais kiinnostaan...

Vierailija
13/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää se mies jos ei se toimi. Pettämällä sulta vaan menee maine ja mies. Kiva sitten kun seuraava mies saa tietää että olet pettänyt entisessä suhteessa ja sitten jättää sinut.

Vierailija
14/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko miehelläsi olla jotain ongelmia, esim. ahdistusta, työuupumusta, itsetunto-ongelmia tms., jotka aiheuttavat haluttomuutta? Kannattaa nostaa asia pöydälle ja yrittää selvittää, mistä kiikastaa. Jossei mies itse tiedä syytä, koita kannustaa menemään tutkimuksiin. Painota, että tämä on oikeasti sinulle tärkeä asia ja ettet halua elää seksittömässä suhteessa. Toinen mahdollisuus on erota.

Ei sillä, en minä tuomitse, vaikka kävisitkin vieraissa. Minua on petetty ja minusta se ei ole niin iso asia, kunhan käyttää kortsua, ettei tuo tauteja kotiin tai tee lapsia siellä vieraissa. Avoin suhde voisi olla yksi mahdollisuus, jos seksuaaliset halut eivät kohtaa, mutta sen pitäisi sitten sopia molemmille. On kyllä vähän ikävää pitää kumppaniaan selibaatissa ja kieltäytyä avoimesta suhteesta. Eihän tuossa oikein jää muita vaihtoehtoja kuin kärsiä, pettää tai jättää.

Sivumennen sanoen ei kuulosta kauhean kummoiselta seksiltäkään, jos mies aina tulee nopeasti.

Sanoisin, että teillä on vakavan keskustelun paikka. Ja sinulla vakavan pohdinnan, miten haluat edetä.

Vierailija
15/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On OK pettää miestä jos se ei anna. Sen sijaan olisi todella törkeää pettää naista, jos se ei anna. Eiks niin?

Oikeesti: Ei ole OK pettää ketään. Jos aiot harrastaa seksiä avioliiton ulkopuolella siksi ettei puoliso sitä kanssasi tee niin kerro asiasta puolisolle etukäteen. 

Vierailija
16/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Sinnittelen joulun yli. Yritän olla ahdistelematta. Rakastan todella paljon, mutta nyt myös ymmärrän sitä suurta määrää miehiä jotka pettää, eikä se johdu rakkauden puutteesta. Itselle avoin suhde olisi ok, mutta en ehkä pystyisi olla olematta mustasukkainen. Itse en myöskään pihtaa, mutta jos pihtaisin ymmärtäisin syyn.

Ap

Vierailija
17/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On OK pettää miestä jos se ei anna. Sen sijaan olisi todella törkeää pettää naista, jos se ei anna. Eiks niin?

Oikeesti: Ei ole OK pettää ketään. Jos aiot harrastaa seksiä avioliiton ulkopuolella siksi ettei puoliso sitä kanssasi tee niin kerro asiasta puolisolle etukäteen. 

Kuka helvetti on taas sanonut sanaakaan avioliitosta?? Voi vitun kyrpä kun ette tajua, että mies on mies, sana mies ei ole synonyymi sanalle aviomies -.- EDELLEENKÄÄN.

Itse ketjun aihe on aivan ääliömäinen. Kannattaisi varmaan käyttää aivojaan.

Vierailija
18/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Sinnittelen joulun yli. Yritän olla ahdistelematta. Rakastan todella paljon, mutta nyt myös ymmärrän sitä suurta määrää miehiä jotka pettää, eikä se johdu rakkauden puutteesta. Itselle avoin suhde olisi ok, mutta en ehkä pystyisi olla olematta mustasukkainen. Itse en myöskään pihtaa, mutta jos pihtaisin ymmärtäisin syyn.

Ap

Ymmärrät nyt suurta määrää miehiä jotka pettää?

Kuule ei se pettäminen aina johdu siitä ettei kotoa saa. Meillä oli aina seksiä, monta kertaa viikossa. Silti mies petti. Jotkut vaan pettää vaikka mitä olisi ja aina joku syy löytyy. Vaihtelunhalu, jännitys, hyvä tilaisuus, humalatila, vaimo lihonut ( mä en ole sitäkään), ihastuminen jne.

Automaattisesti ajatellaan miehistä jotka pettää, että kotona pihtaava akka. Niin ja otan suihinkin. Senkin joku horatsu sanoi syyksi. Miksi miehet menee maksullisiin.

Vierailija
19/27 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaan sanoo ettei hänen tee mieli. Olen kysynyt johtuuko se minusta, niin vastaa ettei hänen tee seksiä mieli ollenkaan. Kysyin varovasti kierrellen mitä hän ajattelisi jos olisin jonkun toisen kanssa, niin loukkaantui ja sanoi, että se olisi heti ero.

En kestä seksitöntä suhdetta, tai että seksiä on kerran kuussa. Muuten mies on ihana ja hyvä isä, ja haluaisin häntä paljon.

Onko ok pettää, vaikka ML:n kautta? Tarvitsen seksiä.

Et sinä mitään seksiä tarvitse. Naisen halut ovat täysin toisarvoinen asia.

Vierailija
20/27 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun mielestä ole ok millään tasolla.

Ja toisekseen, mitenkä pettäminen ratkaisee alkuperäistä ongelmaasi? Veikkaan että pahentaa vaan ja tuo mukanaan lisää uudenlaisia ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan