Ongelmana työkyvytön työkaveri
Ei halua jäädä sairauslomalle mutta ei kykene enää töihinsä. Esimies ei ota kantaa. Työn kasaantuu mun niskaan, olen aivan poikki. Eikö tässä voi mittään tehdä? Teen kahden ihmisen työt yhden palkalla, sapettaa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Teet ainoastaan oman työsi, enempää ei voi. Jossain vaiheessa kumpainenkin huomaavat, työkaveri ja esimies, yhtälön mahdottomuuden.
No siinäpä se että en voi jättää tekemättä, olen raastuvassa jos en tee.
ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole hr-osastoa?
On. Mutta miten se voisi auttaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Jää sinäkin saikulle
Kohta on pakko jäädä kun en enää jaksa.
ap
Juu, saikulle vain, nopeasti. Vaikka keksitystä syystä! Silloinhan tuon työkyvytön mutta töissä oleva saa sitten kaiken tehdäkseen?! Ja kuinkas sitten käykään... Ja jos kerran huono pomo ei kuuntele, kun olet tilanteesta koettanut kertoa, niin ei sääliä!
Vierailija kirjoitti:
Juu, saikulle vain, nopeasti. Vaikka keksitystä syystä! Silloinhan tuon työkyvytön mutta töissä oleva saa sitten kaiken tehdäkseen?! Ja kuinkas sitten käykään... Ja jos kerran huono pomo ei kuuntele, kun olet tilanteesta koettanut kertoa, niin ei sääliä!
Käy kuten ennenkin, esimies palkkaa sijaisen joka tekee työt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kuten ennenkin, esimies palkkaa sijaisen joka tekee työt.
ap
Puhu työpaikkasi luottamusmiehelle. Tai esimiehesi pomolle, jos sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole hr-osastoa?
On. Mutta miten se voisi auttaa?
ap
No siellä hoidetaan juuri tuollaisia asioita, jos pomo ei hoida hommiaan.
Teet ainoastaan oman työsi, enempää ei voi. Jossain vaiheessa kumpainenkin huomaavat, työkaveri ja esimies, yhtälön mahdottomuuden.