Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Päivi Räsästä vihataan niin paljon?

Vierailija
04.09.2016 |

Harvasta asiasta minäkään olen hänen kanssaan samaa mieltä, mutta ei minulla mitään Räsästä vastaankaan ole. Ja miksi olisikaan? Enhän minä ole mikään homopersetransupervohuorahinttari, jonka tarvitsisi Räsäsen lausunnoista loukkaantua.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvasta asiasta minäkään olen hänen kanssaan samaa mieltä, mutta ei minulla mitään Räsästä vastaankaan ole. Ja miksi olisikaan? Enhän minä ole mikään homopersetransupervohuorahinttari, jonka tarvitsisi Räsäsen lausunnoista loukkaantua.

Eli suomeksi: koska olet hihhuli itsekin ja samaa mieltä Räsäsen kanssa siitä, että teillä on oikeus puuttua homojen ja transujen elämään, niin et luonnollisestikaan näe Räsäsen jutuissa mitään kummallista.

Vierailija
22/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ylipäätään kunnioittaa ihmistä joka uskoo jumaluuksiin.

Toisekseen Räsänen on kova kontrolloimaan ja puuttumaan kaikkiin asioihin ja halusi kieltää kaiken mistä on erimieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska en itse kuulu hänen vihajiinsa. Mutta ne jotka vihaavat, niin luulen, että ainakin osalla on mennyt sekaisin se, kuka edustaa Suoessa krsitillisiin arvoihin pohjaavaa puoluetta ja kuka edustaa Suomessa valtion kirkkoa.

Kuitenkaan kaikki papit saati muut kirkon työntekijät eivät jaa kaikkia samoja arvoja ja mielipiteitä Räsäsen kanssa, ainakaan täysin varauksettomasti. Puhumattakaan heistä jotka ovat "tavallisia" tapa -kristittyjä.

Henkilökohtaisesti minua suututtaa se, että jotkut olettavat, että "oikeat kristyt" tai vaikka vain kaikki papit kavahtaisivat ja tuomitsisivat kaikki seksuaaliset poikkeavuudet tai ainakin homot. Tai haluaisivat estää heitä  saamasta kristillistä avioliittoa samalla tavalla kuin heteroparit. 

Vierailija
24/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, koska en itse kuulu hänen vihajiinsa. Mutta ne jotka vihaavat, niin luulen, että ainakin osalla on mennyt sekaisin se, kuka edustaa Suoessa krsitillisiin arvoihin pohjaavaa puoluetta ja kuka edustaa Suomessa valtion kirkkoa.

Kuitenkaan kaikki papit saati muut kirkon työntekijät eivät jaa kaikkia samoja arvoja ja mielipiteitä Räsäsen kanssa, ainakaan täysin varauksettomasti. Puhumattakaan heistä jotka ovat "tavallisia" tapa -kristittyjä.

Henkilökohtaisesti minua suututtaa se, että jotkut olettavat, että "oikeat kristyt" tai vaikka vain kaikki papit kavahtaisivat ja tuomitsisivat kaikki seksuaaliset poikkeavuudet tai ainakin homot. Tai haluaisivat estää heitä  saamasta kristillistä avioliittoa samalla tavalla kuin heteroparit. 

Miten kristillinen avioliitto eroaa oikeasta avioliitosta?

Vierailija
25/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Räsäs-vihaa, vaikka olenkin seksuaalivähemmistön edustaja. Mieluummin keskustelen asioista kuin keskityn vihaamaan ihmistä. Siinä vaiheessa kun argumentit ovat vastapuolen solvaamista, keskustelu on kuollut.

Vierailija
26/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ylipäätään kunnioittaa ihmistä joka uskoo jumaluuksiin.

Toisekseen Räsänen on kova kontrolloimaan ja puuttumaan kaikkiin asioihin ja halusi kieltää kaiken mistä on erimieltä.

Tyypillinen hihhuli joka haluaisi pakottaa kaikki ajattelemaan kuten uskoo oikeaksi. En vihaa, lähinnä säälin kun aikuinen uskoo satuihin.

Vierailija
27/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi: koska olet hihhuli itsekin ja samaa mieltä Räsäsen kanssa siitä, että teillä on oikeus puuttua homojen ja transujen elämään, niin et luonnollisestikaan näe Räsäsen jutuissa mitään kummallista.

näköjään porvoolaisella pipo kiristää päätä. suosittelen että otat pipon pois päästä.

Vierailija
28/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten kristillinen avioliitto eroaa oikeasta avioliitosta?"

- Anteeksi taisin  kirjoittaa erinomaisen huonosti. Tarkoitin kirjoittaessani :"...saamasta kristillistä avioliittoa" 

tarkoitukseni ei ole ollut arvioida sen oikeellisuutta tai virheellisyyttä. - Tarkoitin sitä, että moni, esimerkiksi kristitty homo tai lesbo toivoisi, että heidän avioliitttonsa muodostettaisiin samalla kaavalla kuin heteroparienkin liitto. Eli vihkiminen - e. avioliiton muodostaminen- tapahtusi kirkossa, kaikkine mahdollisine puheineen; virsineen siunauksineen ja rukouksineen....      

Vierailija
29/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Päivi on harvinaisen hyvä politikko,Tietää varmasti mitä saa kun äänestää häntä.Seisoo sanojensa ja näkemyksensä takana, eikä vaihda mielipidettä kuin tuuliviiri .Olen monesta asiasta samaa mieltä, en kaikista eikä tarvi ollakaan.

Vierailija
30/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnon ei pitäisi olla mitenkään mikään osa politiikkaa eikä varsinkaan lakia. Räsänen on vain hullujen puhemies, mutta en mä häntä vihaa mitenkään. Täysin sekaisin oleva ihminen joka paasaa aivan hölmöistä asioista ja eriarvoistaa ihmisiä radikaalisti. 

Vierailija
31/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räsäsen vihaaminen on jo sellainen käsite, että sitä tehdään ilman, että ymmärretään edes politiikasta yhtään mitään. Häntä vihataan hänen vanhoillisten arvojensa takia. Minusta kyseessä on yksi älykkäimmistä ja suoraselkäisimmistä poliitikoista ehdottomasti.

Suvakeille punainen vaate on homojen oikeudet ja persuille taas tiukka alkoholipolitiikka. Löytyy siis vihaajia molemmista äärileireistä, joissa tunnetusti on ne tyhmimmät ihmiset.

Vierailija
32/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen kannattaa lämpimästi ja pakottaa raiskatut vaikka vain 9v synnyttämään. Tämän hän on itse minulle vastannut. Rsiskaus ei ole sikiön syy. Mutta vastenmielistä teettää homma raiskatulla pikkutytöllä. Arg.

Vierailija
33/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räsäsellä lanttu leikkaa mutta tunneälyä hänellä ei ole.

Vierailija
34/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnon ei pitäisi olla mitenkään mikään osa politiikkaa eikä varsinkaan lakia. Räsänen on vain hullujen puhemies, mutta en mä häntä vihaa mitenkään. Täysin sekaisin oleva ihminen joka paasaa aivan hölmöistä asioista ja eriarvoistaa ihmisiä radikaalisti. 

Juu eipä hihhuleita vihata voi, ainoastaan sääliä. Se, että aikuinen uskoo satuihin ja taruolentoihin on valitettavasti seurausta aivopesusta, joka on alkanut jo vauvaiässä. Eihän se tietenkään näiden ihmisten vika ole, että heidät on peloteltu jo lapsesta saakka ikuisella kadotuksella ja muulla hölynpölyllä. Toisaalta kuitenkin aikuisen ihmisen pitäisi jo kyetä ajattelemaan järkevästi, mutta valitettavasti se aivopesu kummittelee siellä taustalla niin vahvana ja pää niin sekaisin, että vaikeatahan se aikuiselle hihhulillekin on.

Vierailija
35/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homous on syntiä, siitä löytyy Raamatusta lukuisia kohtia, esimerkiksi 3Mooseksen kirje; Älä makaa miespuolen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, se on kauhistus; Jos joku makaa miespuolen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen,; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset ja Paavalin1. kirje roomalaisille; Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden jotka pitävät totuutta  vääryyden vallassa, sentähden mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut, etteivät voi millään itseään puolustaa, koska he vaikka ovat Jumalan tunteneet, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet vaan ovat ajatuksillensa turhistuneet ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa, ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja nelijalkaisten ja lintujen ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät heidän sydämensä himoissa hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa; nuo jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuudeen valheeseen; sentähden Jumala hylkäsi heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuolet, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet miespuolet miespuolten kanssa riettautta ja saaneet palkaksi sen mikä saada piti. Kun heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan tekemään sopimattomia. Eli kyllä olen Räsäsen kanssa samaa mieltä. Tuollaista ei kirkossa voida siunata tai se on kirkon loppu. Raamatussa on tästäkin kohta, Evankeliumi Matteuksen mukaan24; Jeesus ennustaa temppelin(kirkon) tuhon; kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa. Vanhan liiton aikaan pyhä paikka oli temppeli Jerusalemissa ja hävityksen kauhistus kun roomalaiset tuhosi sen, nyt, uuden liiton aikaan pyhä paikka on seurakunta eli kirkko ja hävityksen kauhistus homoavioliitot joka tuhoaa kirkon ja se on hävityksen kauhistus. Eli lopun alku. Kaikki on ennustettu Raamatussa ja kaikki ennustukset ovat toteutumassa hyvää vauhtia. Oikeastaan kyse on siitä, että Jumalan varjelus alkaa poistua ja kaikkinainen Saatanan pahuus pääsee  valtaan yhteiskunnassa ja koko maailmassa, etenki länsimaissa, ja nuo homoavioliitot on alkusoittoa, tästäkin on Raamatussa kohta, Psalmi 127; Jos Herra ei huonetta rakenna, turhaa vaivaa näkevät rakentajat; Jos Herra ei kaupunkia varjele, turhaan vartija valvoo.

Vierailija
36/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, mutta älkäämme tuomitko, ettei meitä tuomittaisi. 

Vierailija
37/37 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivi räsänen ei ole itse ansainnut poliittisuuttaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan