Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouni Hynysen eukko

rulirules
04.09.2016 |

Kuka nainen on noin epätoivonen että huolii tommosen ukon,yäk!
No,ei oo järjellä ja komeudella suomalaisia miehiä muistettu,mutta tuo on pohjanoteeraus.Sovististi sika

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. En koskis 6 metrin kepilläkään moiseen sontaläjään.

Vierailija
2/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea avaus. Kiinnostavaa on, että Marin ex Jani Volanen on naimisissa Mari hyvän ystävän Pirjo Longan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa se että Jounilla oli perhe jonka jätti marin takia. Että mitähän vittua...

Vierailija
4/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua inhottaa se että Jounilla oli perhe jonka jätti marin takia. Että mitähän vittua...

Mitä sitten olisi pitänyt tehdä, jäädä kitumaan sellaiseen suhteeseen jossa toista ihmistä kohtaan on tunteet täysin kuolleentuneet jo aikoja sitten? Tuskinpa kukaan teistä moralisoijista tyytyisi tuollaiseen suhteeseen, on se vaan helppoa sieltä omasta kammiostaan huudella ja arvostella muiden ratkaisuja ja valintoja läskisellä perseellään istuen. Marille ja Jounille toivotan kaikkea hyvää.

Vierailija
5/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilla näyttää olevan seksikäs kroppa.

Vierailija
6/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia. Paitsi nyt on koko Suomen asia se, että vaimo Mari silittää yläosattomissa.

Ja että Jounin naamakarvat eivät ole vähentyneet.

Vierailija
7/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, etteivät olisi eronneet muutenkin? Kaikki ei ole aina niin onnellista kuin saattaa näyttää ulospäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi