Emäntä nipottaa
Olin erään kaverini luona yökylässä ja hän oli tuskaisen nipottava emäntä. Kävin illalla suihkussa ja ajattelin laittaa pestyt hiukseni yön ajaksi nukkussani sohvan käsinojalle kuivumaan, mutta hän sai tästä kilarit ja kävi hakemassa pyyhkeen hiusten alle. Käsittääkseni kangas nyt ei yhdessä yössä mene pahaksi, lisäksi hiukseni ovat suhteellisen lyhyet.
Kun söimme illallista, jaoin ruuan reiluuden nimissä tasan kattilasta, mutta emäntä näytti taas hapanta naamaa. Illalla hän kysyi haluanko iltapalaa, mutta olin vielä kylläinen. Myöhemmin minulle tuli nälkä ja tein yöpalaa itselleni ja taas emäntä näytti hapanta naamaa. Mistä minä olisin voinut tietää, että minulla on myöhemmin nälkä? Ollaan kuitenkin niin tuttavallisissa väleissä, että yöpalan tekeminen omin päin ei pitäisi olla mikään ongelma. Lisäksi kysyin käykö se ja emännälle se sopi. Miksi hän silti murjotti? Muutenkin emäntä on hyvin kontrollifriikin oloinen, kaiken pitäisi olla paikoillaan jne jne. Mitä tällaisen ihmisen kanssa voisi tehdä, voisinko näpäyttää häntä jotenkin seuraavalla kerralla?
Kommentit (7)
Onneksi et ole minun vieraani.
Talossa talon tavalla.
Käyttäydyit huonosti ja ihmettelet, kun hän ei hyväksynyt tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Se haluua sun munaa ja yrittää peitellä sitä.
Kiitos tästä "arvokkaasta" vastauksesta, ollaan molemmat naisia
Ap
Millä tavalla olen muka käyttäytynyt huonosti? ? Kysyin luvan yöpalan tekemiselle ja jaoin ruuat tasan ystävällisyyttäni, vaikka yleensä syön itse enemmän, koska olen isompiruokainen?
Ap
Miski et syönyt silloin kuin tarjottiin?
Herranen aika alkaako nimesi Tllä??
Se haluua sun munaa ja yrittää peitellä sitä.