Näin todella hyvännäköisen vanhan miestutun
Näin siis perjantaina todella hyvännäköisen miehen, jonka kanssa oltiin muutama vuosi sitten tekemisissä vähän enemmänkin. Se sitten jäi siihen, kun molemmat alkoi seurustelemaan. Nyt ollaan molemmat periaatteessa sinkkuja, paitsi mä olen tapaillut melkein puoli vuotta yhtä ihanaa miestä. Nyt kun näin tämän vanhan säädön, joka näytti ihan hemmetin hyvältä, niin alkoi taas mielenkiinto herätä. Tämä kyseinen mies alkoi heti viestittelemään, että näytin todella hyvältä jne. Tekisi mieli nähdä molempia miehiä, kun kummatkin ovat niin ihania eritavalla. Tämä tapailemani mies on kunnollinen ja luotettava, tämä vanha tuttu taas on vähän pelimies, mutta todella hauskaa seuraa. En siis tuosta vanhasta tutusta haluaisi muuta kuin seksiä. Oonko ihan kauhee, jos nään molempia? Olen kuitenkin sinkku, enkä tilivelvollinen kenellekään tekemisistäni. Tietysti omatunto kolkuttaa vähän jo nyt, kun olen kuitenkin tapaillut jo pidemmän aikaa, mutta toisaalta me ei kuitenkaan seurustella.
Älä pilaa hyvää suhdettasi playerin kanssa vaikka panettaakin. Toisaalta, luulen että olet tyhmä ja teet sen silti.