Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "jättää" ihastus, joka ollut myös hyvä ystävä?

Vierailija
04.09.2016 |

Minulla on pitkään ollut tunteita ystävääni kohtaan ja nyt olen päättänyt, että minun on pakko "jättää" hänet ja siirtyä elämässä eteenpäin, meidän kummankin osapuolen takia. Toivottavasti vielä joskus voimme olla kavereita, mutta nyt se ei vain ole mahdollista. Olen yrittänyt kertoa asiaa jo monta kertaa, mutten ole onnistunut. Tiedän, ettei tekstiviesti ole paras tapa kertoa tällaista, mutta en enää keksi muutakaan. Millaisen viestin te laittaisin? En halua saada ystävälle aikaan pahaa mieltä, syyllisyyttä jne. omasta huonosta olostani, mutta haluaisin, että hän ymmärtää asian oikeasti. Mua itkettää jo valmiiksi :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syynä, että haluat jättää, jos on ystäväkin? Tosin mulla vähän sama tilanne. Haluaisin vaan elämässä eteenpäin, kun romanttiset tunteet kuolleet jo aikoja sitten.

Vierailija
2/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä syynä, että haluat jättää, jos on ystäväkin? Tosin mulla vähän sama tilanne. Haluaisin vaan elämässä eteenpäin, kun romanttiset tunteet kuolleet jo aikoja sitten.

Olen hirveän mustasukkainen ystävästäni, vaikka kuinka yritän olla olematta. En myöskään kelpuuta ketään muuta seurustelusuhteeseen, kun vertaan kaikkia tähän ystävään. Musta tuntuu, etten pääse elämässä eteenpäin hänen kanssaan ollenkaan. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ottaa reilusti etäisyyttä, ei onnistu muuten.

Vierailija
4/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, oot oikeessa. Mä olenkin ottanut etäisyyttä pikkuhiljaa. En ole ollut pitkään aikaan yhteydessä, vain ystävä on muhun. Oon kieltäytynyt tapaamisista. Mutta se ei anna mun vain jättäytyä pois sen elämästä, mun on pakko sanoa se sille jotenkin ihan suoraan. Ap.

Vierailija
5/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko samaa sukupuolta?  Mitä hän ajattelee sinusta?

Vierailija
6/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, oot oikeessa. Mä olenkin ottanut etäisyyttä pikkuhiljaa. En ole ollut pitkään aikaan yhteydessä, vain ystävä on muhun. Oon kieltäytynyt tapaamisista. Mutta se ei anna mun vain jättäytyä pois sen elämästä, mun on pakko sanoa se sille jotenkin ihan suoraan. Ap.

No sanot sen suoraan niin kuin se on. Mitä tuota salailemaan ja viivyttelemään.

Vierailija
7/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne teille molemmille.

Ymmärrän hyvin halusi ottaa etäisyyttä ja se onkin varmaan paras ratkaisu. Tekstiviesti tosin on mielestäni tyly tapa kertoa asia. Minusta kirje tai sähköpostiviesti olisi parempi vaihtoehto, se tuntuisi kunnioittavammalta. Eikö ystäväsi ansaitse kunnon selitystä, miksi haluat laittaa välit poikki?

Vierailija
8/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa hänen viesteihin tai vastaa reilun pitkällä viiveellä, jos et halua olla epäkohtelias ja sano, että haluat ottaa etäisyyttä. Älä yritä katkaista välejä kokonaan.

Vierailija
9/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut ihastuksestasi ystävällesi?

Vierailija
10/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko samaa sukupuolta?  Mitä hän ajattelee sinusta?

Ei olla samaa sukupuolta. Meillä oli kai jonkinlainen " säätö " jossain vaiheessa. Yhteiselle ystävällemme tämä mun ihastukseni on sanonut, että hänellä on tunteita mua kohtaan, muttei halua nyt mitään seurustelua (eli ei kai välitä tarpeeksi?). Olen kyllä kertonut (joskin hieman enemmän humalassa), että rakastan ystävääni. Olisi oikeastaan helpompaa, jos ihastuksella ei olisi ollut koskaan mitään tunteita mua kohtaan, ei tarvitsi toivoa yhtään mitään. Nyt helposti huomaan ajattelevani, että mitä jos sittenkin..? Jos kuitenkin yrittäisin vain pysyä ihastuksen lähellä ja hän huomaisikin haluavansa juuri minut... vaikka tiedän, että vain satutan itseäni näin... :( ap.

Vierailija
11/11 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot, että sinulla on tunteita edelleen häntä kohtaan ja jos hän ei halua seurustella kanssasi edelleenkään, niin hän voi sitten ymmärtää että ottamalla etäisyyttä pystyt unohtamaan hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi