Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla mahiksia kehenkään?

04.09.2016 |

Tapasin täydellisen henkilön juuri minua varten, mutta pilasin koko jutun :(
Ja nyt oon yksin, ja pelkään ettei tule toista joka niin hyväksyisi mut niin hyvin.
Mulla on As ja on siis melko vaikeaa ottaa konkakteja ja muuta. Lisäksi mua pelottaa seksi ja siitä puhuminen.
Tämä henkilö oli kaikkea mitä mä toivoin. Se oli kiinnostunut musta, se tuki mua aina kun pelotti. Ja kannusti.
Hän ei halua auttaa enää yhtään...
Jos oon tavannut samanlaisia tyyppejä kuin hän niin ovat vaikuttaneet ahdistavilta, kun he eivät olleet yhtä kilttejä ja ymmärtäväisiä. Tai sitten sillä ovat ahdistaneet että puhuvat liian varhaiseen seksistä yms.
Tää mies muuten pitäisi mutta olen kuulemma liian nuori, eikä meistä siksi voi koskaan tulla mitään. Yritän olla vahva, mutta oon alkanut ahdistumaan joka ikisestä asiasta. Se alkoi siitä kun hän kertoi että haluaa olla vain kaveri.
Ennen häntä mä olin paljon reippaampi ja kestin pienet kolhut elämässä. Silloin kun hän tuli niin musta tuntui kuin kaikki olisi kohdallaan ja mulla olisi kaikki hyvin. Pelkään etten saa tuota samaa tunnetta enää kenenkään kanssa. Mä olen tosi epävarma. Joko ihmiset luovuttaa sillon kun näkee mut, vaikka mä olen aika perus, en siis mikään ruma todellakaan. Sitten yleensä ei natsaa muutenkaan jutut muiden kanssa :(
Mua ei ahdistanut mikään hänessä. Vaikkei hän ollut komea, niin hän silti sai mut rauhoittumaan hänen kasvoillaan. Ja hän sai mut itsevarmaksi ja tehokkaaksi. Hänen halinsa oli lämmin ja rakastava.

Eli millainen minä olen : vähän pyöreä, epävarma sisäisesti, en näytä sitä yleensä, itkuisa jos pelottaa öisin , tarvitsen haleja jos nään painajaisia , oon todella kiltti ja haluan mun miehelle mahdollisimman hyvän olon ja lohduttaa ja kuunnella, mulla ei ole ulkonäöllä kauheesti väliä, mutta kyllä se ois kiva ettei olisi kaapin kokoinen, tykkään höpötellä melko hölmöistä jutuista, en ole tosikko kuin silloin jos musta vitsaillaan, rahalla ei ole mitään merkitystä tai siis toisen varakkuudella, ei toisaalta hänen ammatillakaan, mutta kiinnostun yleensä enemmän lukiolaisista, pidän lukemisesta mutta en kovin hyvin analysoi niitä, kirjoittelen , yritän hoikistua, tykkään siitä jos kehutaan usein, en juo tai polta, sillä ei ole väliä, jos luonne on täydellinen, en pidä nykymusiikista, sekä kissat ja koirat ovat lemppareita, en käytä huolitetteluun paljon aikaa, meikkaan harvoin, en pukeudu merkkivaatteisiin eikä mulla ole joka päivä farkut jalassa, tykkään kehua ja hellitellä, tykkään siitä jos toisella osapuolella on paljon tietoa päässään, kaikkea sellasta mitä joka ihminen ei tiedä, en ole koskaan suudellut, näytän livenä kauniimmalta, jos se toinen on täydellinen minulle niin ajattelen helpommin että seksi voisi olla mahdollista, en hätkähdä vaikka jollain olisi rankka tausta, mutta en sellaista ottaisi joka on raiskannut jonkun tai mukiloinut, hyväksyn kaikki sairaudet, en mielelläni ehkä seurustelisi As henkilön kanssa tai jos seurustelisin niin samanlaisen kuin minä, sillä mä olen lievästä päästä, ja mua lähinnä ahdistaa sellaset anime fanit tai mikä vaan orjallinen fanitus jotain asiaa kohtaan.

Kommentit (3)

1/3 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mun miehen olevan jollain tapaa erilainen, sillä tavalla ehkä hänkin hyväksyisi minut. Jotenkin todella harvinaista löytää yhtä sopivaa miestä kuin mä jo löysin :( harmittaa tosi paljon ettei siitä tullut mitään mun mokailun ansiosta. Hänen mielestään olin täydellinen ja hän minun mielestä... Tykkäsin siitä että hän halusi auttaa mua aina, mukautui muhun, hänestä huomasi että hän on ihastunut, hän ei leikkinyt mitään pelejä vaan näytti sen oman kiinnostuksen.

Hän oli omistautunut minulle ja teki kaikkensa saadakseen mulle hyvän olon. Toivon että olen antanut hänellekin itsevarmuutta. Hän oli hermostunut mutta minusta se tuntui hyvältä että jotain jännittää juuri minun tapaaminen.

Menetinköhän mun ainoan tilaisuuden rakkauteen

Vierailija
2/3 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menettänyt, olet nuori vielä. Pää pystyyn vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha ap? Epävarmuus kuuluu nuoruuteen, et ole menettänyt mitään, olet vasta elämäsi alussa.