Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tapahtuu kun sanoo narsistille että "olet narsisti"

Vierailija
03.09.2016 |

Niin mitä hän vastaa? Onko kokemuksia

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LuigiVinetto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on mielenkiintoinen ilmiö: aina kun sanoin exälle (oli narsisti/paljon narsistisia piirteitä) että hän on narsisti ja että tiedostaako hän tämän asian itse niin hän meni ihan sanattomaksi ja poistui äkkiä ulos tupakille. Aina sama juttu.

Hän ei halunnut alentua sen tason keskusteluun mitä itse olit valmis käymään. 

Olet oikeassa, hän ei halunnut "alentua" keskustelemaan, vaan käytti mielummin valtaa olemalla hiljaa, poistumalla paikalta, kertomalla aina "kuinka häntä ei nyt kiinnosta puhua" jättäen minut aina vaille vastauksia.

Vierailija
22/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntää asian eikä pidä sitä pahana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani henkinen väkivalta ja alistaminen loppui vasta sitten, kun katsoin narsistia syvälle silmiin ja totesin että "mahtaa olla rankkaa olla ihminen, josta kukaan ei oikeasti pidä". Epic win!

Vierailija
24/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta traumoja kirjoitti:

Omalla kohdallani henkinen väkivalta ja alistaminen loppui vasta sitten, kun katsoin narsistia syvälle silmiin ja totesin että "mahtaa olla rankkaa olla ihminen, josta kukaan ei oikeasti pidä". Epic win!

Noin helppoa?

Vierailija
25/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo että haista paska, syyttää sua hulluksi ja väittää että keneltä vaan hänen läheiseltä tai tutulta kysyt onko hän narsisti niin sulle vaan naurettais

Tähän! Juuri noin se menee!

Vierailija
26/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Hän sanoo, että sinä se narsisti olet. Hän ei todellakaan ole. Sinulla viiraa päässä hänen mielestään.

Tämä ei ole narsistista käytöstä, viittaa enemmän epävakaaseen persoonallisuushäiriöön.

Vierailija
27/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo että haista paska, syyttää sua hulluksi ja väittää että keneltä vaan hänen läheiseltä tai tutulta kysyt onko hän narsisti niin sulle vaan naurettais

Tähän! Juuri noin se menee!

Ja kun narsisti osaa esiintymisen taidon, niin osaa olla hurmaava, asiallinen ja fiksu niille joista hyötyy ja eihän nämä sumutetut usko mitään pahaa nassesta. Uhrille taas näyttää toisen puolensa. Eli totta toisaalta puhuu. Siitä sen nassen ja vsin veemäisen kusipään erottaa, jälkimmäinen ei osaa esittää muuta kuin mitä on, nasse osaa.

Vierailija
28/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että 10 vuotta on pitkä aika itsellekin kerätä voimia ja kiukkua. Lopulta sitä itse vain tajuaa, että ei enää alistu toisen alle. Se on ihanan voimauttava kokemus. Ja kun itse tämän ymmärtää ja toiselle toteaa, että sinä olet vain säälittävä ihmisraunio, jonka mielipiteille en anna mitään arvoa, on narsisti voitettu. Tässä pitää muistaa, että 10 vuotta itsekin syytin itseäni ja alistuin. Siksi koska narsisti alisti. Hän voitti niin kauan kun annoin hänen voittaa ja puhua ympäri. Jossain vaiheessa ymmärrys kasvaa kuitenkin niin syvälliseksi, että tajuaa narsistin vain täyttävän loputonta tyhjyyttään. Ja narsisti lopettaa, kun ei enää alistu. Tiedättehän, narsisti valitsee kiusattavakseen herkkiä ja syyllistyviä ihmisiä, narsisti nuolee taas niiden perseitä, joiden hän tietää olevan niin merkittäviä ihmisiä, ettei heitä voi alistaa.

Vierailija
29/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon, että 10 vuotta on pitkä aika itsellekin kerätä voimia ja kiukkua. Lopulta sitä itse vain tajuaa, että ei enää alistu toisen alle. Se on ihanan voimauttava kokemus. Ja kun itse tämän ymmärtää ja toiselle toteaa, että sinä olet vain säälittävä ihmisraunio, jonka mielipiteille en anna mitään arvoa, on narsisti voitettu. Tässä pitää muistaa, että 10 vuotta itsekin syytin itseäni ja alistuin. Siksi koska narsisti alisti. Hän voitti niin kauan kun annoin hänen voittaa ja puhua ympäri. Jossain vaiheessa ymmärrys kasvaa kuitenkin niin syvälliseksi, että tajuaa narsistin vain täyttävän loputonta tyhjyyttään. Ja narsisti lopettaa, kun ei enää alistu. Tiedättehän, narsisti valitsee kiusattavakseen herkkiä ja syyllistyviä ihmisiä, narsisti nuolee taas niiden perseitä, joiden hän tietää olevan niin merkittäviä ihmisiä, ettei heitä voi alistaa.

Hyvä kuvaus, totta on.

Vierailija
30/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi mulle että "Kuule, mulla on sekä terapeutin että psykoterapeutin mielipide siitä että en ole narsisti!!"

Vierailija
31/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei loppujenlopuksi ole mitään väliä antaako joku diagnoosin vai ei. Silläkään ei ole väliä onko joku narsisti vai ei. Ainoastaan sillä on väliä, että toinen alistaa, nöyryyttää, on kaksinaamainen, epäluotettava ja inhottava ihminen, jonka kanssa ei halua enää olla. Kun tämän tekee itselleen selväksi, diagnoosilla ei ole väliä. Jos toinen ihminen ei myönnä olevansa narsisti, silläkään ei ole mitään väliä.

Väliä on ainoastaan sillä, että uhri ei voi hyvin, ei ole onnellinen ja ymmärtää vihdoinkin, että on niin tärkeä ihminen, että ansaitsee jotakin muuta. Tämän jälkeen voi hyvin mielin jättää ihmisraunion, joka ei omien tekojensa vuoksi ansaitse tulla kunnioitetuksi. (Valitettavasti narsisti on loistava ajatusten aivopesujen antaja, joka saa uhrin uskomaan siihen, että kaikki on vain uhrin omaa syytä. Tähän ei ulkopuoliset voi olla avuksi, ellei uhri itse lähde.)

Vierailija
32/53 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin narsisti on kiusannut 15 vuotta. Vasta sitten, kun 5 vuotta sitten uskalsin katkaista välini narsistiin ja hänen hoviinsa, uskalsin alkaa puhumaan asiasta. Narsisti raivostui silmittömästi tästä kaikesta ja alkoi tietenkin syyttämään minua narsistiksi......

Taitavana manipuloijana narsisti on saanut  puolelleen suuret joukot tukijoita. Narsisteille voittaminen on tärkeintä maailmassa. Niinpä narsisti nyt pitää kovaa meteliä "suuresta voitostaan", ja pullistelee voitonhuumassaan. 

Narsistit eivät käy kaikkien kimppuun, vaan itseään heikompien, arkojen, ujojen, hiljaisten kimppuun. Tällaisten ihmisten "voittaminen" onkin todella urheaa.....Narsisti ei koskaan kiusaa vertaisiaan.

Vierailija
33/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun narsistinen mieheni tokaisi vain että ”no mitä sitten”. Eihän hän ikinä muutoinkaan ota vastuuta loukkauksistaan, virheistään, pahoista sanoistaan. Olkia kohautellen vaan keksii lisää tapoja satuttaa henkisesti.

Vierailija
34/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän toteaa, että projisoit omat piirteesi häneen, ja että hän on jo pidempään katsellut narsismisi kehitystä sihteessa.

Vierailija
35/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei koskaan myönnä itsessään vikaa, vika on aina muissa. Miksi siis myöntäisi olevansa narsisti?

Vierailija
36/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olenkin vtuttaako, lälläääää. Who cares!

Vierailija
37/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starlet kirjoitti:

Minun narsistinen mieheni tokaisi vain että ”no mitä sitten”. Eihän hän ikinä muutoinkaan ota vastuuta loukkauksistaan, virheistään, pahoista sanoistaan. Olkia kohautellen vaan keksii lisää tapoja satuttaa henkisesti.

Kahden kesken sinulle voi jopa myöntää, muiden läsnäollessa ei koskaan.

Vierailija
38/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se menee rikki ja on heti pakko luoda uusi valtarakennelma. Joten varsin vaihtelevia reaktioita luvassa. Raivokohtaus, vitsiksi heittäminen, uhruituminen tmv. Yhteistä on että siihen reagoidaan heti.

Vierailija
39/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Jokaisessa meissä on narsistisia piirteitä - se on normaalia.”

Kokeiltu on. Hullu on hullu.

Vierailija
40/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaainen ihmineen on narsisti tai kade. Sitää hyödynnetään arvoja mukailevisssa poliittisissa järjestelmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän