Tapailemani mies keräilee pikkueläimiä ja rakentaa niille dioramoja. Onko ihan normaalia?
Niitä on hänellä varmaan satoja. Suurin esittää englantilaista maatilaa ja on isom ruokapöydän kokoinen. Muovisia pilkueläimiä hänellä on varmaan tuhansia, kaikki varustettu lapuilla ja luetteloitu. Hän keräilee Sleichin ja Britains Ltd eläimiä. Olen oppinut näitä termejä. Lokakuussa pitäisi lähteä Saksaan alan messuille hänen kanssa.
Kommentit (9)
Huh, minä jo säikähdin, että hän keräilee eläviä pikkueläimiä. Jos eläimet ovat muovisia, niin kuulostaa normaalilta. Onhan niitä nukkekotiharrastajiakin aikuisissa ja monenlaisten tavaroiden keräilijöitä.
Vähän avarakatseisuutta, hei. Mitä haittaa siitä on?
Onni on olla ihminen, joka on löytänyt oman intohimonsa.
No voi elämä.... onpas siinä miehellä harrastus...
Vierailija kirjoitti:
Niitä on hänellä varmaan satoja. Suurin esittää englantilaista maatilaa ja on isom ruokapöydän kokoinen. Muovisia pilkueläimiä hänellä on varmaan tuhansia, kaikki varustettu lapuilla ja luetteloitu. Hän keräilee Sleichin ja Britains Ltd eläimiä. Olen oppinut näitä termejä. Lokakuussa pitäisi lähteä Saksaan alan messuille hänen kanssa.
En tiedä onko "ihan normaalia",mutta hauskan kuuloinen harrastus :)
Ei ehkä tavallisin harrastus mutta mikäpäs siinä :)
Iltaisin mies napertelisi dioramoja ja mina legoja. Suorastaan romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin mies napertelisi dioramoja ja mina legoja. Suorastaan romanttista.
Mä olen niin introvertti,että tuollainen yhdessäolo sopisi mulle oikein hyvin :D
No on OK.
Hieno harrastus. Jotkut meistä tekee sota aiheisia, jotkut tv-sarja.