tyks mieskätilöt
Tietääkö joku vieläkö tyksin synnärillä työskentelee ne pari mieskätilöä jotka ainakin taannoisina vuosina siellä olivat? Lämmöllä muistelen, molemmat osuneet kohdalleni synnytyksissä. Kyllä miehet osaavat! Terveisiä vaan jos asianosaiset satutte lukemaan ❤
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies suuttui, kun kätilö, joka oli mies meinasi tutkia minut ja hoitaa synnytykseni. Mies sanoi kätilölle, että et todellakaan koske vaimooni, etkä todellakaan katso vaimoni pyhintä. Sanoi myös että vedän turpaan jos koitatkin vaimooni. Minun alfaurokseni oli vähän häjynä ja mustis. Hakivat sitten naiskätilön ja mies kiitti.
Alfat ei pelkää muita miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaa olla kätilö?
Miksi nainen haluaa olla kätilö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaa olla kätilö?
Varmaan samasta syystä miksi joku haluaa olla esim. urologi.
Mieskätilöistä ei ole kokemusta, mutta ottaisin synnytykseen mielelläni. Usealla miesgynekologilla olen käynyt ja ovat olleet minusta parempia kuin naiset. Helläkätisempiä ja kuten jo aiemmin joku kirjoitti, puhuvat asioista asioina.
ja minun kohdallani ainakin tyksissä mieskätilö oli jotenkin vaan kunnioittavampi minua synnyttävää naista kohtaan. On ollut naiskätilöitäkin, hyviä ja vähemmän hyviä. Yksi on ollut aivan järkyttävän töykeä.
Sekä T että K-M ovat vielä Tyksissä töissä.