Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut mies ottaa yhteyttä päivittäin ja tuo tunteensa selkeästi ilmi, onko näin?

Vierailija
03.09.2016 |

Onko tuo siis oikeasti totuus, tuota kun usein kuulee?
Tekeekö ihastunut mies aina tunteensa selväksi ja "jahtaa" naisen itselleen?

Onko olemassa miestyyppiä, jotka eivät uskaltaisi olla niin selkeitä ja pyydystää naista itselleen?
Entä voiko yleensä itsevarma ja rohkea mies mennä ujoksi jonkun tietyn naisen suhteen ja ollakin ujo juuri sen naisen kanssa?

Miehiltä jos saisi kommentteja!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Ei ota joka päivä. Miehet ovat yksilöitä.

Vierailija
2/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näin. Ehkä tuo viesteillä pommittaminen pitää paikkansa alle 25 vuotiaiden miesten suhteen mutta aikuiset käyttäytyy pidättyvämmin, ainakin minä.

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi noin, jos kokee että ei ole mahdollisuuksia naiseen.

Vierailija
4/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei ainakaan kukaan mies ole pyydystänyt tai pommittanut koskaan. Ja on minuun oltu ihastuneita.

Vierailija
5/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuisin, jos mies viestittelisi joka päivä. Pari kertaa viikossa riitää.

Vierailija
6/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se käytännössä noin menee.

Vierailija
7/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo siis oikeasti totuus, tuota kun usein kuulee?

Tekeekö ihastunut mies aina tunteensa selväksi ja "jahtaa" naisen itselleen?

Onko olemassa miestyyppiä, jotka eivät uskaltaisi olla niin selkeitä ja pyydystää naista itselleen?

Entä voiko yleensä itsevarma ja rohkea mies mennä ujoksi jonkun tietyn naisen suhteen ja ollakin ujo juuri sen naisen kanssa?

Miehiltä jos saisi kommentteja!

Punnitaan riskit ja mahdollisuudet.Työpaikalla ei helpolla lähestytä.Jos pakkien jälkeen pitäisi nähdä päivittäin:Ei aloitetta mieheltä.

Vierailija
8/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tekee ihan samalla tavalla, koska kaikki miehet on samanlaisia. Ihan niinku n*kr*tkin.

Vierailija
9/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla otannalla niin kyllähän se niin on.

N22

Vierailija
10/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ainakin kiinnostunut, jos vaivautuu ahdistelemaan sinua päivittäin.

Vierailija
11/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin joka päivä viestejä! Mutta ilmeisesti olen ihastunut.

Vierailija
12/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tee noin. Osa on oman elämänsä jääriä ja toiset sitten taas pelkää ajavansa naisen karkuun, jos on liian innokas.

Vierailija
13/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä naisten ihmissuhdetaitoja ja tunneälyä aina niin kehutaan, vaikka suurin osa on yhtä pihalla kuin ap?

Vierailija
14/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni naisena on, että itsevarman oloiset miehetkin saattaa olla yllättävän ujoja tekemään selväksi kiinnostustaan ja toisaalta sellainen suorasanainen liehittely ei useinkaan kerro tunteiden voimakkuudesta ja aitoudesta.

Vierailija
15/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

Mistä muka tiedät kuinka moni ihastunut mies ei tehnyt mitään saman asian eteen,kysyitkö jokaiselta ympärilläsi olevalta mieheltä? Tämä on sitä naurettavinta naisen logiikkaa.

Vierailija
16/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ihastunut, sitä enemmän ujostuttaa. Mitä vähemmän ihastunut, sitä itsevarmemmin voi flirttailla.

Vierailija
17/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies ilmaisee kiinnostuksensa pari kertaa ja jättää sitten naisen rauhaan, jos tämä ei tule selvästi vastaan. Jahtaaminen on seksuaalista häirintää.

Vierailija
18/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ota keneenkään yhteyttä, ellei ole pakko. Ihastunut olen silti ollut monta kertaa, mutta kun itsetunto on kasa paskaa niin ei silloin vain oteta yhteyttä yhtään keneenkään. 

Vierailija
19/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhteyttä päivittäin, jos olen kiinnostunut. En jahtaa, jos nainen ei ole kiinnostunut jätän rauhaan. Lisäksi, jos olen kiinnostunut flirttailen muuten en.

Vierailija
20/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Mistä muka tiedät kuinka moni ihastunut mies ei tehnyt mitään saman asian eteen,kysyitkö jokaiselta ympärilläsi olevalta mieheltä? Tämä on sitä naurettavinta naisen logiikkaa.

En toki tiedäkkään. Kerroin oman kokemukseni ,että kyllä ne ovat ottaneet ja jos joku on ollut kiinnostunut eikä ole mitään tehnyt niin ei se silti muuta minulle kehittynyttä mielikuvaa mihinkään.