Jaa. Luulin, että Eva Wahlström olisi ollut lesbo. Mutta ei se sitten tainnut olla.
Kommentit (16)
Taik:ssa (= siis Aallossa) opiskeleva hetero se on...
Joo, ihan kauheeta. Nainen ja hetero ja osaa vielä lyödä kovaa. Ei voi mitenkään olla.
Terveisiä keskiajalta
Minä oon luullu samaa Dexterin näyttelijästä mutta ei sekään oikeasti taida olla. Tai homoksi minä häntä luulin en lesboksi.
Joo kaikki on lepakoita jotka eivät ole DD-kupin hinkit omaavia hihitteleviä Bimbo-blondeja, anna mun kaikki kestää.
Kaikki on lesboja kun oikein silmiin katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikki on lepakoita jotka eivät ole DD-kupin hinkit omaavia hihitteleviä Bimbo-blondeja, anna mun kaikki kestää.
Jep. Sama homma kun se yksi suomalainen näyttelijätär leikkasi tukkansa lyhyeksi. Keskustelupalstoilla ihmiset alkoivat kommentoimaan miten siitä "tulee lesbovibat"...
Vierailija kirjoitti:
Minä oon luullu samaa Dexterin näyttelijästä mutta ei sekään oikeasti taida olla. Tai homoksi minä häntä luulin en lesboksi.
Ja kaikki ketkä on näyttelyt homoa on tietysti oikeasti homoja.
Säälittävä ihminen tämä Wahlström katsokaa nyt naista vähän tarkemmin eihän hän enää ole edes nainen vaan ruma karvainen mies naisten nyrkkeily ei edes ole mitään urheilua. Kusipää akka tämä Wahlström muuta en osaa asiasta sanoa kun tuolla tavalla pitää naisellisuutensa pilata.
Hannele Ruhanen kirjoitti:
Säälittävä ihminen tämä Wahlström katsokaa nyt naista vähän tarkemmin eihän hän enää ole edes nainen vaan ruma karvainen mies naisten nyrkkeily ei edes ole mitään urheilua. Kusipää akka tämä Wahlström muuta en osaa asiasta sanoa kun tuolla tavalla pitää naisellisuutensa pilata.
Hannele: pistä perseesi suuhusi ja nielaise.
tosi karismaattinen mimmi. Eva saa lyödä mua silmään milloin vaan.
Sekoitatko Eva Dahlströmiin? Se laulaja Ruotsista... Eikös se ole...
Sillähän miehet vaihtuu kauheeta tahtia. Miksi moista luulit?