Onko kukaan ollut Karibialla?
Kommentit (8)
Olen ollut Kuubassa, Jamaikalla ja Dominikaanisessa. Suosittelen. Paras tapa lomailla tuolla on ottaa all inclusive -paketti.
Olen ollut Aruballa, eikä ollut kovin kummoinen. Se valikoitui kohteeksi lähinnä sen takia, että matkustusajankohtamme oli myöhäinen syksy ja Aruba jää juuri hurricane beltin ulkopuolelle.
Olen ollut reilu viikon puerto ricolla ja lisäksi Karibian risteilyllä 7 eri saarella käyden. Suosikkini oli Martinique! Barbados kaunis, mutta odotin enemmän. Suosittelen risteilyä, ei loppupeleissä ole edes kovin kallis
Olin Barbadoksella 3 vikkkoa. Se oli hyvä siksi, että lämpöä riitti tammikuussakin ja siksi, että siellä puhutaan äidinkielenä englantia ja on aika puhdasta.
Semmoinen kumma oli, että paljon mistään ei saanut ainakaan halvalla lihaa. Ja aina ravintoloissa jotenkin rahastetttiin. Siis kun tilasi aterian ja hinta oli lisstassa, nii lisuke (peruna, riisi tms) maksoi aina lisäksi. Yhdessä paikassa otimme pihviannoksen kahdelle. Hah, hinta olikin sitten vain sen yhden hinta, joten listan mukaiseen kaksinkertainen oikeesti kahdelle ja perunat lisähintaan, kuten aina.
Lisään vielä, että hotellit ovat Barbadoksella aika kalliita, kun siellä lomailee amerikkalaiset rikkaat. Mutta vaatimattomaan hotelliin pääsee halvalla. Kun kävin kauan sitten, lentokoneessa hyönteismyrkytettiin kovasti meitä matkustajia ennen laskeutumista, jottemme levitä hyönteisiä. (Oli Finnairin kone). On laissa Barbadoksella.
Hotellissa myös myrkytettiin ruokanurkkauksen kaapit säännöllisesti.
On. Siellä asuvat ja asuneet. Ja monet turistit. Ainakin.
Ihan paska kylpylä, ei kannata mennä.
Aika laaja käsite. Nimeä joku saari tai kaupunki sieltä, niin voit saada kokemuksia. St Maartenista en niin perustanut, Puerto Rico oli hieno, St Kitts ok.