Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon aivan järkyttynyt siitä, kuinka vähän kulutan energiaa

Vierailija
02.09.2016 |

Se on ollut mun laihdutusyritysten suurin kompastuskivi. Minulle saattaa tulla laihduttaessa usein huono olo. Sitten menen kaapille ja otan jotain ruokaa. Koko ajan tekee mieli sanoa itselle "olet liian tiukalla dieetillä, voit syödä enemmän". Järkytys oli suuri, kun huomasin, että energiantarpeeni on noin 1300 kcal päivässä. Sitä suuremmalla energiamäärällä lihon heti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 1200 kcal. Jee!

Vierailija
2/4 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää jokapäiväiseen elämääsi liikuntaa. Aika, jonka käytät liikkumiseen on poissa syömisestä ja kulutetun energian myötä voit toisaalta syödäkin enemmän. Muista kuitenkin pitää syöty kalorimäärä pienempänä kuin kulutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen laihduttamista 800 - 1000 päiväkaloreilla. Se toimii kuin lihavuusleikkaus: vatsa oppii pieniin annoksiin, kutistuu, eikä enää ota vastaan suuria annoksia. Opitaan uusi tapa ruokailla, ja tunnistetaan, mitkä ovat vatsan, mitkä pään tarpeet.

1200 - 1600 kcal päivässä on itsensä kiusaamista. Siinä pysytään sellaisissa määrissä ruokaa, että nälkää ei opita tunnistamaan, eikä kylläisyyttä.

Vierailija
4/4 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh luulin, että voisin päteä sähkönkulutuksellani. No mun sähkölasku on 35 € / 3 kk.

t. totaali ohis

ps. kiitos ja anteeks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi