Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan alapeukkuja

Vierailija
02.09.2016 |

Saan aika usein kommenteilleni alapeukkuja. En provoa, vaan kerron mielipiteitäni. Mielikuvissani alapeukuttajat ovat kimmoissaan eri mieltä kanssani, mykkinä vastaamaan sanallisesti, täynnä kiivastusta ja turhaumaa. Ja kun he vihdoin saavat vasta-argumentin aikaiseksi se paljastaa älyn tason.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans alapeukutuksesta, jos on oikea fiilis.

Vierailija
2/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan ylä- ja alapeukkuja randomilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun peukutuksia ei voi peukuttaa.....

Vierailija
4/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten diagnosoit minut? kirjoitti:

Painan ylä- ja alapeukkuja randomilla.

Eli olet vieläkin vähä-älyisempi. Ellei sinulla ole menossa performanssi, salainen tutkimusprojekti tai joku muu hyvä syy käyttäytyä noin palkitsemattomasti, sattumanvaraisesti ja hyödyttömästi.

Vierailija
5/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo peukku-sana herättää minussa tunteen tietynlaisesta ihmisestä. Ihmisestä, jolla on mielipide, mutta joka ei osaa ilmaista mielipidettään.

Vierailija
6/6 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan aika paljon alapeukkuja, jos kerron rehellisen mielipiteeni. Jos taas länkytän jotain ihan huttua tai kommentoin johonkin telkkarisarjakeskusteluun, niin tulee yläpeukkua. Oon tulkinnut sen niin, että mitä älyllisempi keskustelu ja fiksumpi kommentti, sitä herkemmin joku alapeukuttaa samantien. Aika hassuahan se on, tulee sellainen olo, et ei noi toiset tajua mitään. Onneksi oikeassa elämässä oon tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka arvostaa mun mielipiteitä.