Rakastan alapeukkuja
Saan aika usein kommenteilleni alapeukkuja. En provoa, vaan kerron mielipiteitäni. Mielikuvissani alapeukuttajat ovat kimmoissaan eri mieltä kanssani, mykkinä vastaamaan sanallisesti, täynnä kiivastusta ja turhaumaa. Ja kun he vihdoin saavat vasta-argumentin aikaiseksi se paljastaa älyn tason.
Kommentit (6)
Painan ylä- ja alapeukkuja randomilla.
Harmi kun peukutuksia ei voi peukuttaa.....
Miten diagnosoit minut? kirjoitti:
Painan ylä- ja alapeukkuja randomilla.
Eli olet vieläkin vähä-älyisempi. Ellei sinulla ole menossa performanssi, salainen tutkimusprojekti tai joku muu hyvä syy käyttäytyä noin palkitsemattomasti, sattumanvaraisesti ja hyödyttömästi.
Jo peukku-sana herättää minussa tunteen tietynlaisesta ihmisestä. Ihmisestä, jolla on mielipide, mutta joka ei osaa ilmaista mielipidettään.
Mä saan aika paljon alapeukkuja, jos kerron rehellisen mielipiteeni. Jos taas länkytän jotain ihan huttua tai kommentoin johonkin telkkarisarjakeskusteluun, niin tulee yläpeukkua. Oon tulkinnut sen niin, että mitä älyllisempi keskustelu ja fiksumpi kommentti, sitä herkemmin joku alapeukuttaa samantien. Aika hassuahan se on, tulee sellainen olo, et ei noi toiset tajua mitään. Onneksi oikeassa elämässä oon tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka arvostaa mun mielipiteitä.
Mä tykkään kans alapeukutuksesta, jos on oikea fiilis.