Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA MULLA ON KAUHEA TAUTI!!! Nenä vuotaa ja suusta 37.3c ja kainalosta 37.0 c!!!!!!

Vierailija
02.09.2016 |

Mulla alkoi maanantai ja tiistai välisenä aamuyönä ripulointi. Sitte tiistai päivänä mahassa vähän kiersi ja olo tuntui kuumeiselta. Olin normaalisti töissä. No keskiviikkona taas ei hirveästi ollut mitään. Ehkä vähän lämpöilevä olo. No torstaina herään, kun kurkku on kipeä ja limaa kurkussa, joka ei meinaa tulla ulos millään. Eilisenä päivänä olo tuntui voimattomalta. Olin silti töissä. Nenä oli tukossa ja vuoti ja limaa oli kurkussa. Illalla olo alkoi tuntua, että olisi lämpöä. Iho kosketus arka jne... muutenkin kuumotti.

No yöllä heräsin siihen kun nenä vuoti ja kurkku täynnä limaa eikä ilma kulje läpi nenästä. Niin tukossa oli.
Aamulla olo oli pöhnäinen ja korvat lukossa.

Nyt yhä kurkkua koskee niellessä ja naamaa kuumottaa, iho kosketus arka, äsken hikoilutti, vähän kuivaa yskää ja nenä tukossa taas. Mittasin äsken lämmön ja se oli 37.3 suusta (norm suusta 36.5-36.9 ja kainalosta 37.0 (norm kainalosta 35. 7c-36.2c)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma oli...?

Vierailija
2/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa vielä pyllystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mitään ei ole enää tehtävissä. Vietä viimeiset hetkesi rakkaittesi kanssa.

Vierailija
4/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miesflunssa? 😄

Vierailija
5/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun hirveää. Kyllä sä kärsit ihan hirveästi ap!! Mullakin on flunssa

T. Jolla on kainalostakin paljon enemmän lämpö, kuin sulla suusta. (Aikasemmin oli kainalosta 37.9 ja suusta en edes mitannu varmaan olisi lähemmäs 39 sieltä)

Vierailija
6/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? :D voi vitsi, varmaan kuus viikkoa saikkua vähintään tarttet ja jonkun traumapsykologin tukea vaikeassa sairaudessasi.

Vierailija
7/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa ensin pyllystä ja sitten suusta

Vierailija
8/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, täällä sama :D Sunnuntaista asti ollut on-off nuhaa, yskää, kurkkukipua ja lämpöilyä. Ärsyttävä, sitkeä flunssa! Menee ohi levolla ja lämpöily talttuu ainakin osin buranalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi