Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika lähdössä kaverilleen taxilla 2h matkan päähän, onko ok vaatia mieskuljettajaa?

Vierailija
02.09.2016 |

Eli olen muutenkin ylivarovainen pojan kanssa ja itse todella epävarma ratissa. Siksi en halua itse ajaa poikaa kaverilleen. Kaverin isä ei pääse hakemaan. Poika olisi nyt illalla taxin kyydillä menossa. Miten reagoivat jos vaadin mieskuskia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Todella huono....

Vierailija
2/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suomeksi ihan taksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrvälläkö se sitä autoa ajaa?

Vierailija
4/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikselläkö sitä rattia kuuluu käännellä vai miksei naispuolinen ammattikuski kelpaa?

Vierailija
5/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaatia. Naiset saattavat ahdistellakin eli siinä on seksuaalinen koskemattomuuskin vaakalaudalla.

Vierailija
6/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaatisit mieskuskia? Ei kai sillä oo väliä, miten ne reagoi, jos asia on sulle tärkee.

Vierailija
7/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä paskat "naiset ei osaa ajaa autoa, uliuli"-provot. Minulla on ollut ajokortti 22 vuotta, yhden yhtä kolaria en ole ajanut enkä saanut sakkoja. Veljelläni on ollut ajokortti 24 vuotta, hän on ajanut kaksi autoa lunastukseen ja siihen päälle pari muutakin kolaria, sakkoja on saanut useamman ja kerran on kortti käynyt kuivumassakin. Että niin hyvä on tämä peniksen omistava kuski verrattuna minuun, vaginalliseen kuskiin. (Emmekä edes ole poikkeustapauksia, johan tämä näkyy jo vakuutusyhtiöiden autovakuutuksissakin).

Vierailija
8/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se taksikuskisetä tykkää pojista "silleen"?

Vierailija
9/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit nyt edes kunnolla jos kerran vaivaudut tänne juttuja keksimään.

Vierailija
10/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ratissa on sama kun auto ilman kuljettajaa.

Vierailija
11/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä paskat "naiset ei osaa ajaa autoa, uliuli"-provot. Minulla on ollut ajokortti 22 vuotta, yhden yhtä kolaria en ole ajanut enkä saanut sakkoja. Veljelläni on ollut ajokortti 24 vuotta, hän on ajanut kaksi autoa lunastukseen ja siihen päälle pari muutakin kolaria, sakkoja on saanut useamman ja kerran on kortti käynyt kuivumassakin. Että niin hyvä on tämä peniksen omistava kuski verrattuna minuun, vaginalliseen kuskiin. (Emmekä edes ole poikkeustapauksia, johan tämä näkyy jo vakuutusyhtiöiden autovakuutuksissakin).

Miehet ajavat paljon enemmän kuin naiset, joten onnettomuuksiakin sattuu enemmän. Tosin parkkipaikkatoheloinneissa naiset ovat kärjessä. Auton hallinta kun tuppaa heillä olemaan vähän heikonlaista vähäisistä ajokilometreistä ja huonosta tilan hahmottamisesta johtuen.

Vierailija
12/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo kun sen tajusi provoksi jo otsikosta eikä edes joutunut miettimään asiaa. Mene pois ap. Suomi24:n puolella on provoilua varten harjoittelupalsta.

Vierailija
13/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisia on kyllä ihan tosielämässäkin. Ja valitettavasti ne on naismatkustajia, jotka antavat ohjeita tai epäilevät ammattitaitoa.

Täytyy kyllä antaa pisteet eräälle pienen pojan kanssa kulkeneelle isälle. Tapahtui ihan vähän aikaa sitten.

Poika: Katso isä, tyttökuljettaja

Isä: Ei se ole tyttö.

(jään odottamaan jatkoa, että mikä minä olen, tätikuljettaja, naiskuljettaja vai mikä)

Isä: Se on bussikuski. 

T: linja-autonkuljettaja, nainen

Vierailija
14/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen äiti pääsisi hakemaan mutta maksat ennemmin taksin?

Vierailija
15/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavatonta, että yksin taksilla kulkevalle lapselle pyydetään keskuksesta naiskuljettajaa. Itsekin olen ajanut tällaisia kyytejä.

Täytyyhän tuonkin sitten onnistua 😁

t. ex-taksikuski

Vierailija
16/16 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vaadin teinitytöilleni suomalaisen taksikuskin. Silloin kun heitä siis tanssiin vien.

On ok.