Jotenki sairas ystävyyssuhde tuolla toimittajalla ja Nykäseen matilla
Kommentit (14)
Esittikö Matti humalaista vai oliko hän juonut oikeasti, jotta kirja saisi huomiota? Kaikkea sitä tehdään julkisuuden eteen.
Kaitsu kirjoittaa Matin hölmöilyistä ja se menee kansaan kuin häkä.
Tarvitsevat toisiaan.
Please, ei yksityiskohtaisia seksikokemuksia! Viimeaikoina tuntuvat kaikki, Siltsu, Tauski etc, avautuneen just seksijutuista. En halua kuulla, enkä lukea, Nykäsen sänkytoilauksista.
Vierailija kirjoitti:
Esittikö Matti humalaista vai oliko hän juonut oikeasti, jotta kirja saisi huomiota? Kaikkea sitä tehdään julkisuuden eteen.
Matti ei teeskentele.
Vierailija kirjoitti:
Miks musta tuntuu, että tuo toimittaja on jotenkin syyllinen siihen, että Matti ratkeaa? Jotenkin vaan tämä Kaitsu ja viina ilmestyy kuvioihin usein samaan aikaan.
Miten mä luulen että Matti ei tarvi ketään siihen että ratkeaa. Kaitsulta saa varmaan rahaa muutaman kympin mikä ehkä mahdollistaa pullon.
Vierailija kirjoitti:
Tauski, Esko, Matti... Kenestä tehdään kirja seuraavaksi? Tuksu?
Eikös tämä juottotoimittaja jo palaveerannut tuksunkin kanssa. Taisi vaan tuksu olla temppuineen liian arvaamatonta seuraa.
Kai Merilä on vihoviimeinen loinen ja piilohomo.
Toivoisin että joku tekis hänestä törkykirjan. Vaan kun on Seiskan paskalööppien tekijä niin on ilmeisesti turvassa. Saa ihan rauhassa naulata lähimmäisensä (tässä tapauksessa Nykäsen) apinana elävältä puuhun toisten ilkuttavaksi ilman että itse tarttee kärsiä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks musta tuntuu, että tuo toimittaja on jotenkin syyllinen siihen, että Matti ratkeaa? Jotenkin vaan tämä Kaitsu ja viina ilmestyy kuvioihin usein samaan aikaan.
Miten mä luulen että Matti ei tarvi ketään siihen että ratkeaa. Kaitsulta saa varmaan rahaa muutaman kympin mikä ehkä mahdollistaa pullon.
Matilla ei ole rahavaikeuksia. Keikat myy hyvin. Ihmiset tulevat katsomaan Mattia. Eivät Matin laulua, vaan Mattia.