Onko nolompaa kuin Sini-siivousvälineiden mainos
Kommentit (11)
Se on JÄRKYTTÄVÄ :D
Tulee mieleen joku elämästä vieraantunut snobi, joka saa suurenkin älynväläyksen että kannattaa ostaa suomalaista.
No ehkei niin noloa kuin iltaisin ajan vietto vauva.fi palstalla. Sitähän voisi vaikka siivota tai tehdä jotain järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä
on, sinä.
Se on kauhea mainos. Jos mainoksen tehtävä on herättää huomiota, niin tuo mainos on siinä onnistunut, tosin negatiivisella tavalla. Sinin tuotteet ovat ihan hyviä, mutta se unohtuu mainosta katsoessa.
Ei siinä oikeastaan muuta noloa ole kuin se äärimmäisen teennäinen mies, jonka repliikki on niin epäluonteva kuin olla voi.
On, nimittäin Vileda Mocho-mainos. Äiti passaa lattioita sotkevaa prinssipoikaansa ja kerjää vielä hyväksyntääkin, jotta onhan äiti nyt "rock".
Mieluummin niin, että koko perhe lapsista faariin pyyhkii ja siivoaa, kuin että muut sotkee ja äiti iloisesti jodlaillen luuttuaa toisten jälkiä. Mihin Sini-mainokseen tossa edellä mahdetaan viitata?
On, ne ulkomaiset siivous- ja pesuainemainokset, missä on puhuttu suomeksi päälle. Yhtä tekopirteitä, mutta noloa kun huulet liikkuu ihan eri kielen tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinin tuotteet on noloja.
Suomalaisessa versiossa Viledan mainoksesta olisi äiti hutkinut luutunvarrella poikaa persiille ja työntänyt sitten pesuvälineen käteen, että siivoas jätkä sotkus.
On sulla häpeän aiheet.