Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hiivatulehdus parantua itsestään?

Vierailija
01.09.2016 |

Luulen, että mulla on hiivatulehdus. Tarviiko se aina hoitoa vai voiko parantua ilman lääkitystä? Suihkuttelulla ja ilmakylvyillä....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista lääkkeet, pääset helpommalla.

Vierailija
2/6 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet saa ilman reseptiä, joten en oikein näe pointtia odottaa että se menee itsestään ohi. Meneehän se jossain vaiheessa, mutta miksi kärsiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiavuksi käy muuten maustamaton jugurtti.

Vierailija
4/6 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi lääkkeille. Se kutina ja pissatessa kirvely (jos ehtinyt tulla haavaumia) on helvetillistä. Eikä itseasiassa edes parane itsestään, ellei ole ihan alkuvaiheessa (silloinkin lähinnä mahdollisesti jos ottaa maitohappobakteereita tai pesee alapään jogurtilla).

Vierailija
5/6 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppi lääkkeille. Se kutina ja pissatessa kirvely (jos ehtinyt tulla haavaumia) on helvetillistä. Eikä itseasiassa edes parane itsestään, ellei ole ihan alkuvaiheessa (silloinkin lähinnä mahdollisesti jos ottaa maitohappobakteereita tai pesee alapään jogurtilla).

Kyllä mulla on parantunut teininä joka kerta itsestään. Siihen aikaan lääkkeet oli reseptillä, enkä reppana uskaltanut niitä hakea. Joka kerta se meni ohi, mutta kesti useamman päivän. Mutta nykyään kun on kaikki apteekissa kun hakee vaan, niin eihän tuossa ole mitään järkeä. Ja ei siinä ollut kyllä silloinkaan, mutta no.

Vierailija
6/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sitten olleet hiivaa vaan jostain aineesta (esim tekokuitu) johtuvaa ärsytystä, joka "parani" kun alapää ei joutunut sen kanssa kosketuksiin.