Ärsyttävimmät suomalaisartistit
- Kaija Koo: naurettavia sanoituksia, joilla ei ole mitään merkitystä, hirveää hoilotusta, teatraalisuutta
- Lauri Tähkä: kulmakarva tanassa joikaamista rakkaustarinoista, jotka ovat jostain 1800-luvun POHOJAMMAALTA
- Cheek: pöntöllä istumiseen liittyvää ähkimistä muijist ja bileist ja siit kuinka mä keinun siin pöntöl ygh ygh ygh jeah
- Sanni: mukaviattomia sanoituksia honottavalla äänellä laulettuna, haluaa pitää sekä lapsiyleisön tyytyväisenä että olla tosi raju ja cool - epäonnistuu ja syyttää epäonnistumisesta muita paitsi itseään ja omaa arviointikyvyttömyyttä
- Antti Tuisku: nykyään järkyttävää huomioh******mista penisshowmeininkeineen, joka ei tosin kiinnosta juuri ketään
- Roope Salminen: aikuinen mies ja sanoitukset jotain teinishaibaa kuten keekillä
Nämä ovat inhokkejani, entäs teillä?
Kommentit (12)
Kaija Koo, Sanni, Se joku Elonkerjuu-äijä, Petri Nygård, Cheek, Antti Tuisku, Anna Abreu... Nyt ku miettii niin voisin luetella tähän melkeen kaikki suomalaiset "artistit". Oon monesti miettyny millasta porukkaa suomalaiset on ku tällänen kura menee kaupaksi vuodesta toiseen.
Lauri Tähkä, Erin ja Happoradio. Ihan delfiinijeesustelunsa takia. Taisi tosin kalahtaa omaan nilkkaan mainostemppu delfiinien varjolla.
Tarja Turunen. Ei vieläkään ole päässyt yli Nightwish-potkuistaan. Katkera akka.
Kaija Koo on ihan ykkönen. Kaikkien keski-ikäisten ja äkäisten emäntien esikuva.
Vierailija kirjoitti:
- Kaija Koo: naurettavia sanoituksia, joilla ei ole mitään merkitystä, hirveää hoilotusta, teatraalisuutta
- Lauri Tähkä: kulmakarva tanassa joikaamista rakkaustarinoista, jotka ovat jostain 1800-luvun POHOJAMMAALTA
- Cheek: pöntöllä istumiseen liittyvää ähkimistä muijist ja bileist ja siit kuinka mä keinun siin pöntöl ygh ygh ygh jeah
- Sanni: mukaviattomia sanoituksia honottavalla äänellä laulettuna, haluaa pitää sekä lapsiyleisön tyytyväisenä että olla tosi raju ja cool - epäonnistuu ja syyttää epäonnistumisesta muita paitsi itseään ja omaa arviointikyvyttömyyttä
- Antti Tuisku: nykyään järkyttävää huomioh******mista penisshowmeininkeineen, joka ei tosin kiinnosta juuri ketään
- Roope Salminen: aikuinen mies ja sanoitukset jotain teinishaibaa kuten keekillä
Nämä ovat inhokkejani, entäs teillä?
Se Tero vaara vai mikälie imelä lässyttäjä, onneksi niitä biisejä ei enää soi.
Vierailija kirjoitti:
Tarja Turunen. Ei vieläkään ole päässyt yli Nightwish-potkuistaan. Katkera akka.
Niin, kun ilmoittautuu iltapäivälehtiin av-mammaksi, niin uskottavuus hevibändissä on ohi.
Ehdottomasti Anna Abreu. kusipäinen kääpiö, ylimielinen ja törkeä. Lisäksi äärimmäisen yksinkertainen. Luulee ettei biisiensä ja uran eteen tarvitse oikeasti itse tehdä mitään vaan kaikki tuodaan eteen hopeatarjottimella. Ja vielä ne kakkajutut kuten videot iltapäivälehdissä missä miehensä istuu paskalla ja huutaa vaimoa pyyhkimään. Ja laittaa hotellihuoneen karkit peräreikäänsä ja sitten uudelleen paperiin ja tarjolle, hyvä vitsi hei. Ainiin, suomenkielinen musiikkinsa on ripuliulostetta.
Anna Abreu ja Sanni. Varsinkin jälkimmäisen lauluääni ärsyttää.