Uusi American Horror Story Hotel, mitä mieltä?
Aika väkivaltaisia juttuja minusta. Mutta hyviä näyttelijöitä paitsi Gaga, joka näyttelee Gagaa.
Kommentit (10)
suomen telkasta subilta eilen tuli
American Horror Story:n 6. kausi alkaa vasta 14.9., ap taitaa tarkoittaa 5. kautta.
Minä kans säikähdin, että miten jo nyt ja miten niin taas hotelli... Mutta puhutaankin viime kaudesta.
Joo, kuten otsikko sanoo: American Horror Story Hotel.
Wes Bentleyn silmien takia vois kattoo vaikka ihan pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuten otsikko sanoo: American Horror Story Hotel.
Wes Bentleyn silmien takia vois kattoo vaikka ihan pelkästään.
Noh, itse asiassa otsikossa puhutaan UUDESTA, siksi ihmiset hämmentyvät. Koska vuoden vanhahan tuo kausi jo on, ei mikään uusi.
Alku sillä oli lupaava, mutta sitten tuli liikaa irrallisia juonenkäänteitä jotka eivät johtaneet mihinkään. Loppuratkaisu oli pannaria. Ykkönen ja kakkonen on edelleenkin parhaat kaudet.
Mun mielestä siinä Asylumissakin oli kyllä liikaa juonikuvioita. Se joku natsijuttu tuntui tosi irralliselta.
Vierailija kirjoitti:
suomen telkasta subilta eilen tuli
Töööh, mulla oo telkkaria. Haluan streamata kun mulle sopii :D Piratismi ei vaan innosta.
Mun mielestä se mielisairaala (asylum) on ollut huonoin. En jaksanut katsoa loppuun, niin kliseinen ja tylsä. Hauskin on ollut se noitajuttu. Ykkönen kuitenkin paras.
En oikein tykännyt, jotenkin ikävä, tunkkainen tunnelma, ja jätin katsomisen kesken. En pidä kauheasti näistä veripläjäyksistä ja silpomisista vaan enemmänkin yliluonnollisesta kauhusta, vaikka olihan tässä näitä kummituksiakin. AHS:n paras kausi on ensimmäinen, eikä sarja ikävä kyllä ole päässyt samalle tasolle enää myöhemmillä kausilla. Hotelissa oli tosin hyvää musiikkia.
Hä? Tuliko se jonnekin näkyviin?