Voi ei, naapurin tyttö on kateellinen meidän tytölle : (
Kommentit (3)
Jokanen on joskus kateellinen ja se on tervettä.
Myös sinun lapsi on kateellinen jostain asiasta naapurin tytölle.
Heivaan heiluvilles!
Muistelepa vaan... Vai oonko mä ollut ihan kummajainen, katkera kakara? ;-)
Me ollaan kaverin kanssa nyt aikuisena juteltu nämä kateellisuusjutut ja tultu siihen tulokseen, että molemmat oli silloin lapsena kateellisa toisilleen. :-) Ja vieläpä samoista asiosta, toisin päin vaan. Esim. kaverin äiti teki paljon iltatöitä, kaverin mielestä ei hyvä kun ei ollut kotona ja mun mielestä ei hyvä kun meidän äiti taas oli aina illat kotona. Tai nukenvaatteet. Kaverilla oli kaikkia hienoja kiiltäviä kankaita, mulla taas rumia trikoisia yms. Olin kateellinen kaverin prinsessavaatteille, kaveri oli kateellinen mulle kun mun oli enemmän tavallisia vaatteita jne... Näitähän riittää.
Tänään kuulin, kun kinastelivat saako meidän likka 6v lähteä tykkimäkeen, jos lähtee ei naapurin tyttö 8v leiki sitten viikkoon. Ollaan käyty jo puuhamaassa, korkeasaaressa ja naapuri ei ole vielä käynyt missään reissussa. Lisäksi meillä on enemmän vaatteita, ja aiemmin olen vaistonnut, että niistä on kateellinen. Miten tähän nyt pitäis suhtautua, onko yleistäkin?
Jos taloutta ajattelee, niin naapurit ovat rikkaampia, mutta eivät tuhlaile niin paljon kuin me. Lapset ei taida sitä edes tajuta. Ja siellä on moni muu asia paremmin kuin meillä, mummot/ukit leikkii lasten kanssa, kun meillä taas ei.