Rumat, saatteko kehuja baarissa?
Kommentit (10)
En saa. Kukaan ei ole tullut koskaan juttelemaankaan saati sitten iskemään, vaikka katkerien miesten mukaan jopa rumimmat naiset kelpaa ylempitasoisille miehille edes yhden yön panoksi. :D
En ole ikinä saanut kehuja ulkonäöstä missään
Mulla on kanssa niin että vanhemmat miehet (ja yleensä ihmiset) kehuvat kauniiksi ym. mutta omanikäisiltäni saamani huomio on minimaalista. Toisaalta oma kokemukseni miesten kanssa on muutenkin aika vähäistä, ja töiden kautta tapaan yleensä vain vähän vanhempia miehiä. Kaikki "huomio" mitä oon saanut itseni ikäisiltä tai sitä läheltä olevilta miehiltä on ollut sellaista, etten ole sitä itse tajunnut, vaan joku kaveri on sanonut jälkikäteen että joku mies/poika on ollut kiinnostunut. Mene ja tiedä sitten.
t. N22v
Eipä ole kukaan kehunut baarissa koskaan, vaikken pidä itseäni rumana.
M34
No ei tod. Yksikään mies ei edes ole tullut puhumaan mulle baarissa 😔 n27
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kukaan kehunut baarissa koskaan, vaikken pidä itseäni rumana.
M34
Liittyy ketjun aiheeseen miten?
Kukaan ei todellakaan kehu, missään, ikinä. Kouria yrittävät joskus, mutta sitäkään ei lasketa mitenkään positiiviseksi huomioksi.
Olen lihava ja ruma nainen. Ainoat, joilta olen koskaan saanut huomiota, ovat olleet afrikkalaisia. Heiltä olen saanut seksiä, en muilta.
Joo. Näytän kuulemma Angelina Jolielta. Olen oikeasti lievästi ylipainoinen, persjalkainen harmaahiiri. :D
10-20 vuotta vanhemmilta miehiltä tulee kehuja, näin on aina ollut...