Huonot parisuhdenäkymät
Synkältä näyttää, tuntuu siltä ettei minulla ole yhtään mitään tarjottavaa vastakkaiselle sukupuolelle. En ole poikkeuksellisen viehättävä, päinvastoin. En myöskään ole sosiaalinen, huippuälykäs tai aivan älyttömän mielenkiintoinen ja erottuva persoona. En ole koskaan seurustellut koska miehet eivät osoita minua kohtaan mitään mielenkiintoa, olen heille näkymätön. Onko ketään muuta täällä jolla on samanlainen tilanne?
Kommentit (3)
Olen epäviehättävä, siis oikeasti. Kasvoni ovat rumemmat kuin keskivertonaisella enkä ole luonteeltani lainkaan ulospäinsuuntautunut. Olen jostakin saanut kuitenkin rohkeutta ja lähestynytkin miehiä, suhtautuminen on ollut äärimmäisen nuivaa, joissakin tapauksissa jopa vihamielistä. On selvää ettei olemukseni miellytä miehiä laisinkaan, en ole haluttava. Ap
Introversio ja keskimääräistä rumemmat kasvonpiirteet eivät estä miehiä (esimerkiksi minua) muodostamasta hyviä parisuhteita, joten ne eivät estä sinuakaan. Tyylitön pukeutuminen, homssuisuus, ihmisarkuus, huono omanarvonto ja muut vastaavat piirteet voivat kuitenkin lyödä kapuloita rattaisiin. Onneksi kaikkia niitä voi parantaa. Se edellyttää kuitenkin itsesäälin turvarievusta luopumista.
Viehättävyyttä ja mielenkiintoisuutta on täysin mahdollista parantaa, ja se lisää useimpien onnellisuutta ihan pariutumisesta riippumatta. Lisäksi kannattaa kehittää romanttista aloitekykyä, jos on sattunut kasvettua sellaiseen uskomukseen, että juuri miehen tehtävä on tehdä naiseen vaikutus, ei päinvastoin.