Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa Norwegianilla lowfare lippu halvin?

Vierailija
31.08.2016 |

En ole matkustellut..kun siinä lukee että jos ottaa lowfare+ lipun niin saa ruumaan matkatavaraa ja istumapaikan. Lowfare lipulla taas ei vaan pitää ostaa erikseen nähtävästi

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Olet ymmärtänyt ihan oikein.

Tuolla tiedolla osaat varmaan itsekin pähkäillä kannattaako se lowfare-lippu.

Tsemppiä!

Vierailija
2/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina paikat ja laukun koneesee. Ainakin yli 2h lennoille. Mutta se on makuasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä lipun ostat, yhtä paskaa se on kuitenkin. Jopa lentosi voidaan perua, ja mitään korvausta hotelleista tai muusta et saa.

Vierailija
4/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ymmärrä sun kysymystä kun se ei ole selvää suomea vaan päin mäntyä? Mitä sä yrität kysyä?

Vierailija
5/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu siitä, haluatko laukun ruumaan ja/tai varata istumapaikan etukäteen vai pärjäätkö käsimatkatavaralla ja lähtöselvityksessä annetulla istumapaikalla. Itse lennän aika usein ilman low fare -lennoilla ja yleensä olen pystynyt valikoimaan istumapaikan edes joten kuten miellyttäväksi lähtöselvitysautomaatilla lentokentällä. Yrittää heittää koneen takaosaan lähes aina, jos low farella lentää, kun taas joskus low fare+ -lipulla saanut suorilta paikan jonnekin riville 4 tms.

Vierailija
6/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lennän aika usein ilman low fare -lennoilla

Siis Ilman ruumalaukkua low fare -lennoilla. Jäi yksi sana välistä.

Vierailija
7/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan valita istumapaikkani ja laukun ruumaan. Moni muu haluaa säästää niissä asioissa. Sitten valitetaan kun perhe ei istu samalla rivillä, eikä laukut mahdu ylälokeroihin.

Vierailija
8/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muuta kuin käsimatkatavara? Haluatko valita istumapaikkasi? Jos vastaat kyllä, ota plus.

Vierailija
9/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi Norwegianin lento vaihtui portuhgalilaisen Hi-Fly yhtiön koneeksi, ja paikat meni uusjakoon, koska konetyyppi oli ihan erilainen. Kotimaassa oltiin juuri 3 h aikarajan umpeutuessa, joten myöhästymisetä ei tarvinnut maksaa korvauksia.. Kone oli myöhässä, ja sit istuttiiin toista tuntia kentällä koneessa, koska ei löytynyt sopivaa trukkia työntämään konetta liikkeelle...

Vierailija
10/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat SEKÄ laukun ruumaan, että valita paikan, ota low fare +. Jos vaan jomman kumman, ota lowfare. En ole koskaan varannut paikkoja, ja aina ollaan nelihenkisen perheen kanssa saatu vierekkäiset paikat.

Vierailija
11/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Olet ymmärtänyt ihan oikein.

Tuolla tiedolla osaat varmaan itsekin pähkäillä kannattaako se lowfare-lippu.

Tsemppiä!

Kiitos:)

Vierailija
12/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lentänyt halvimmalla lipulla lukuisia kertoja, lähes aina Norskilla lentäessä. Jos lähden miehen tai jonkun muun kanssa, ollaan yleensä otettu toiselle se kalliimpi, niin ollaan saatu yksi matkalaukku ruumaan. Ei ole ollut tarvetta valita paikkaa ja oonkin ollut aina vähän eri paikassa ympäri konetta. Vain kerran ihan viimeisellä rivillä (eli penkkin selkänojaa ei saanut säädettyä).

Sanoisin että tärkeämpää on se, minne olet lentämässä ja tarvitsetko matkalaukkua? Muista että nesteitä et oikeastaan ilman ruumaan menevää laukkua voi tuoda (kuin ne minimimäärät, jotka koskevat lähinnä siis rasvoja ja shampoita).

Kuten sanottua, mä olen ollut supertyytyväinen tuohon halppisvaihtoehtoon. Lennän paljon Tanskan ja Suomen väliä moikkaamaan kavereita ja perhettä.

Vierailija
13/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat SEKÄ laukun ruumaan, että valita paikan, ota low fare +. Jos vaan jomman kumman, ota lowfare. En ole koskaan varannut paikkoja, ja aina ollaan nelihenkisen perheen kanssa saatu vierekkäiset paikat.

Ihan sama missä istun kunhan kaverini on vieressä. Ettei eri paikkoihin heitetä.

Alle viikon reissu joten tavaraa ei ihan kauheesti tule. Paljonko sinne saa ottaa (lokeroon)

Vierailija
14/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minkä lipun ostat, yhtä paskaa se on kuitenkin. Jopa lentosi voidaan perua, ja mitään korvausta hotelleista tai muusta et saa.

Matkavakuutukset ovat tällaisia varten. Minkä takia lentoyhtiö korvaisi hotellit?

Vierailija
15/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina paikat ja laukun koneesee. Ainakin yli 2h lennoille. Mutta se on makuasia.

Hä? Ei mihinkään koneeseen pääse ilman paikkaa, vai oletko joskus nähnyt että joku sesoisi käytävällä?

Jos paikan saa valita vapaasti niin otan käytäväpaikan, mutta jos ei saa, niin se on loppupeleissä ihan sama missä sitä istuu, kun sitä vieruskaveria ei kuitenkaan voi valita mieleisekseen ja siitä se matkustusmukavuus on kuitenkin eniten kiinni.

Matkalaukku voi maksaa aika paljon erikseen ostettuna, joten kannattaa huomioida jos sen tarvii mukaansa.

Vierailija
16/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama missä istun kunhan kaverini on vieressä. Ettei eri paikkoihin heitetä.

Alle viikon reissu joten tavaraa ei ihan kauheesti tule. Paljonko sinne saa ottaa (lokeroon)

Tämä selviää Norwegianin sivuilta.

Vierailija
17/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkavakuutukset ovat tällaisia varten. Minkä takia lentoyhtiö korvaisi hotellit?

Kyllä mulla on ainakin lentoyhtiö (ei Norwegian) maksanut hotellin, jos lento on mennyt seuraavalle päivälle. Jos myöhästyy muutamalla tunnilla, saa ruokarahaa/kuponkeja. On noista jotain sääntöjä olemassa että minkä tuntimäärän jälkeen yhtiö on korvausvelvollinen, jos lennon myöhästyminen johtuu yhtiön omasta mokasta.

Vierailija
18/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen paikan saa valita check-iniä tehdessä. En ikinä osta plus-lippua. :)

Vierailija
19/20 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lentänyt halvimmalla lipulla lukuisia kertoja, lähes aina Norskilla lentäessä. Jos lähden miehen tai jonkun muun kanssa, ollaan yleensä otettu toiselle se kalliimpi, niin ollaan saatu yksi matkalaukku ruumaan. Ei ole ollut tarvetta valita paikkaa ja oonkin ollut aina vähän eri paikassa ympäri konetta. Vain kerran ihan viimeisellä rivillä (eli penkkin selkänojaa ei saanut säädettyä).

Sanoisin että tärkeämpää on se, minne olet lentämässä ja tarvitsetko matkalaukkua? Muista että nesteitä et oikeastaan ilman ruumaan menevää laukkua voi tuoda (kuin ne minimimäärät, jotka koskevat lähinnä siis rasvoja ja shampoita).

Kuten sanottua, mä olen ollut supertyytyväinen tuohon halppisvaihtoehtoon. Lennän paljon Tanskan ja Suomen väliä moikkaamaan kavereita ja perhettä.

Minusta se viimeinen rivi on just paras, ei ole kukaan potkimassa selän takana.

Vierailija
20/20 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen paikan saa valita check-iniä tehdessä. En ikinä osta plus-lippua. :)

Ok, sitten sitä kai uskaltais valita ton, pelkillä käsimatkatavaroilla yleensä nykyään matkustetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän