Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko työntekijälle vessarauha?

Vierailija
31.08.2016 |

Olen henkilökohtainen avustaja. Avustettava availee ovea, kun olen siellä. Lukko on rikki. Jos käyn laukulla välissä, tenttaa mitä tein siellä. Enää en suostu puhumaan mistään vessa-asioista, kuukautisista yms. ja vetoan yksityisasioihin. Rähjää, kun en kerro kysyttäessä ja uhkailee tutkia vessanroskiksen, käy nuuhkimassa siellä yms. älytöntä. Tyhjään roskikset muutenkin lähtiessäni. Työhönotossa ei puhuttu muustakuin fyysisestä vammasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök. Voisitkohan valittaa jostain häirinnästä?

Vierailija
2/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen vamma voi olla päässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksisin selväksi, että moinen käytös loppuu tai ottaisin lopputilin. Pidä nyt hyvä ihminen puolesi.

Vierailija
4/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi kylläkään, että avustajani kävisi vessassani ja laittaisi vielä kuulautisvälineitä roskikseeni. Tosin ei mulla ole avustajaa edes.

Vierailija
5/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkäisi kylläkään, että avustajani kävisi vessassani ja laittaisi vielä kuulautisvälineitä roskikseeni. Tosin ei mulla ole avustajaa edes.

Olisit mieluummin yksin silloin kun avustajalla on menk de pild? Ulkoilu siirtyy seuraavalle päivälle, kun avustajan täytyy käydä vessassa kotonaan puolen tunnin päässä?

Vierailija
6/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4...missä sen avustajan pitäisi käydä vessassa...pihalla puskassa vai?

Saako vieraat käyttää sun vessaa vai käykö sun luona edes ikinä vieraita?

Vierailija
7/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokaisella ihmisellä on vessarauha. Pidä puolesi äläkä ole tuollainen nössö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä