Hukkaan nuoruuteni miehen kanssa, joka ei halua seksiä
En pian tunne itseäni enää naiseksi, vaan vain joksikin kodinkoneeksi. Olen vielä nuori (parikymppinen), nätti ja hoikka, pidän itsestäni huolta ja käytän esim. nättejä alusvaatteita. Miehen ei tarvitse tehdä ainuttakaan kotityötä ja ruokakin tulee nenän eteen.
Ei vaan jaksaisi enää tuntea olevansa hyljeksitty.
Kommentit (20)
Susta on tullut äiti miehellesi. Vaihtoon!
No miksi et ole lähtenyt lätkimään
Vierailija kirjoitti:
Onks se sun mies wanha?
Ei, vain 4 v. ikäeroa.
AP
Miksi jatkat tuossa suhteessa? Etsi parempi. Äläkä ryhdy äidiksi miehille!
No nyt ei sitten muuta kuin lapsia laittamaan. Kannattaa alkaa myös rakentamaan omakotitaloa. Mahdollisimmat iso laina tietty! Näistä saat sopivasti elämänsisältöä eikä tarvitse enää eroa miettiä, koska se olisi liian vaikeaa lasten ja yhteisen omaisuuden takia. Ennen kuin huomaatkaan oletkin jo vaihdevuosissa ja seksi ihan luontojaan lakkaa kiinnostamasta. Onnea matkaan!
Niin ja tänne sitten tulit siitä itkemään....
Vierailija kirjoitti:
Onks se sun mies wanha?
Jos se olisikin, niin ymmärtäisi painaa tuommoista 20-v hoikkaa ja nättiä kissaa yötä päivää.
No, älä hukkaa enää. Tuollaiset ei muutu, ei vaikka lupaisivat.
Minua ihmetyttää, millainen kaksikymppinen nainen ryhtyy vapaaehtoisesti kodinkoneeksi. Ehkä vähän epätoivoinen.
Vaihda miestä! Sellaiseen jonka kanssa halut kohtaavat. Hyvä olisi jos arkikin kohtaisi.
Onko teill kauan jatkunnu toi kuivakausi?
Sä oot tainnu löytää mun exän.
Frigidein "mies" ikinä.
Mulle selitys oli että "hän on saanut jo niin paljon pillua, ettei kiinnosta"
Sanoin vuosia, että tunnen itseni sukupuolettomaksi ja olen onneton.
Ihan varmaan hän kairaa kavereitaan perseeseen tänäkin päivänä. Esittää heteroa.
Ei siihen auta, kuin miehen vaihtaminen.
Ehkä mies kaipaisi naista joka olisi vähemmän palvelualtis, nöyrä ja miellyttämishaluinen. Tämä palsta on täynnä naisia jotka haluavat olla kodinkoneita ja miehiä jotka haluavat vain kodinkoneen. Mutta oikeassa maailmassa on paljon miehiä, jotka ärsyyntyvät ja hermostuvat aloitekyvyttömään, perinteisiä roolimalleja kannattavaan naiseen, joka parin yhteisen vuoden jälkeen aloittaa sitten marttyyri-itkun kun hänellä on liikaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
En pian tunne itseäni enää naiseksi, vaan vain joksikin kodinkoneeksi. Olen vielä nuori (parikymppinen), nätti ja hoikka, pidän itsestäni huolta ja käytän esim. nättejä alusvaatteita. Miehen ei tarvitse tehdä ainuttakaan kotityötä ja ruokakin tulee nenän eteen.
Ei vaan jaksaisi enää tuntea olevansa hyljeksitty.
Tuo "mies" on ilmeisesti yhtä nuori? Muuttiko suoraan kotoota sinun kanssa yhteen? Kuulostaa, että hän pitää sinua äidinkorvikkeena. Kannattaa mennä etsimään muita vaihtoehtoja. Vaikka me miehet olemmekin aika onnettomia tuossa iässä, niin kyllä sieltä hyviäkin vaihtoehtoja löytyy.
Kohtelisin kaltaistasi löytöä, kuin kunigatarta! Mut ei... munattomat paviaanit vaa saa tollasia unelmia, eikä sit ees pidä huolta..pläh..
Niin ja olisin itse valmis vaikka monesti päivässä enkä koskaan torju.