Hymyiletkö kassalle ennen vai jälkeen sen kun hän on alkanut käsitellä ensimmäistä ostosta?
Hymyiletkö ennen kuin kassa tarttuu ostokseen (lukeakseen viivakoodin) vai silloin kun ensimmäinen ostos on hyppysissä?
Kommentit (15)
Mä en ainakaan hymyile kassalla mitenkään. No ehkä saadessani kuitin käteen nyökkään kiitokseksi, samalla suupielet pienessä hymyssä.
En hymyile ollenkaan, kaupassa käyminen ei ole minulle mikään niin erityinen asia että se hymyilyttäisi.
Silloin kun on katsekontakti, yleensä varmaan jo ennen ostosten hypistelyä.
En hymyile kassalle. Olen pidättyväisen asiallinen. Olen introvertti. Mieluummin asioisin itsepalvelukassalla, mutta kun sielläkin joutuu asioimaan ihmisen kanssa jos tulee ongelmatilanteita.
minulla on niin mielipuolinen hymy, että yleensä kassojen hymy hyytyy, mutta lähikaupassa yksi kassa hymyilee vastaavasti takaisin. olisimme kuin jokeri ja harlekiini jos meistä tulisi pari :)
mielenterveyskuntoutuja taitaa kysellä tällaista. tai sitten asperger
Hymyilen aina ja kaikille. Olenhan valkoinen heteromies, eli paras!
Koko ajan, jos ei ole poikkeuksellisen huono päivä. Outo kysymys.
Hymyilen aina kassoilla, jopa silloin, kun on valituksen aihetta. Meni valitus läpi tai ei, hymy ei hyydy!
Saan pääasiassa hyvää palvelua, kiitos teille kaikille!!!!!!!!!!!!
Ennen tietenkin. Turha siinä enää hymyillä kun piippailee jo menemään. Ja en tietenkään mieskassoille hymyile.
Hymyilen koko ajan. Olen myönteinen
Hymyilen koko ajan, koska olen hyvä ihminen (en kuulu pahoihin).
En hymyile kassatyöntekijöille. Katson silmiin tervehtiessä ja kiittäessä. Tytöt luultavasti luulisivat minun yrittävän iskeä, jos hymyilisin ja katsoisin silmiin.
Yleensä hymyilen sillon kun meen kassalle ja sanon moi. En kato onko jo ostoksia kädessä.