Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tehdä vauva?

Vierailija
30.08.2016 |

Olemme olleet miesystäväni kanssa yhdessä noin 4 vuotta. Asunnon ostamme tänä vuonna. Olen 29v. Oma urani ei taida tästä mihinkään kehittyä, vaikka olen siis täysipäiväisesti töissä ja niin olemme molemmat.
Eli siis tavallaan elämästä puuttuu sisältöä. Ei minua kiinnosta enää matkustelu. Haluamme molemmat kovasti lapsia "tulevaisuudessa". Onko se tulevaisuus nyt?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No av-mammathan sen varmaan tietää.. Kannattaisko kysyä mieheltäsi? Äläkä ny s****na tee vauvaa vain koska elämässä ei tunnu olevan sisältöä! Oletko edes oikean miehen kanssa jos tuolta tuntuu..?

No niin jotain tällaista olisi tietty pitänyt odottaa. Tarkoitushan ei tietenkään ollut kysellä oliko muilla samanlaisia tuntemuksia.... huh huh.

Ap

Vierailija
2/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät että mies on sinulle oikea (ja sinä miehelle) ja te molemmat haluatte lapsia, niin kyllä nyt voisi olla "oikea aika". Varsinkin jos haluatte useamman kuin yhden lapsen. Esim 3 lasta 3-4 vuoden ikäeroilla, niin olet äkkiä jo nelikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 30-vuotias nainen, joka ollut miehen kanssa yhdessä hieman yli 6 vuotta. Asunto hyvä, työtilanne hyvä, lapset ja häät haaveissa. Omat harrastukset ja matkustaminen kiinnostaa, elämässä on sisältöä. Olen omaan tilanteeseeni tyytyväinen, lasten aika on varmaankin muutaman vuoden sisään.

Mutta ap, huolestuttaa tuo, kun sanot, että elämästä puuttuu sisältöä. Ei lapsi ole siihen mikään vastaus. Vanhemmilla pitää toki olla aikaa lapsille, mutta lapset eivät sovellu tyhjiön täyttäjiksi. Lapsi ei myöskään ratkaise parisuhteen tyhjiötä tai muita parisuhteen ongelmia, joita teillä ei tietenkään välttämättä ole.

Vierailija
4/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin häät ensin jos elämästä puuttuu sisältöä. Eikö se olisi luonnollinen seuraava askel?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi