työpaikan verkostot
Minkälaisia verkostoja teillä on työpaikalla? Tiimit ja epäviralliset verkostot mukaanlukien.
Kommentit (6)
Lounas/kahvihetket vietän yleensä lähimpien työkaverien kanssa, mutta ei-työhön-liittyvät tuttavuudet ovat samanhenkisiä esim. harrastusten, kotiseudun tms. kautta ja siis nimenomaan työpaikalla.
Kun olin isossa firmassa, verkostot oli muiden osastojen vastaavassa asemassa olevat, muissa maissa samaa duunia tekevät, kilpailijoiden kollegat, asiakkaat, mitä vielä.
Nyt yrittäjänä pankkien yhteyshenkilöt, kilpailijoiden kollegat, asiakkaat tietysti, mahdolliset tulevat asiakkaat ja suosityelijat, valtaa alallani käyttävät, juristit etc.
Iso verkosto, iso menestys.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä. Mä jaksan työkavereita ihan hyvin työpaikalla. Aivan sama mulle, kuka siihen sattuu kahviseuraksi. Ihan yhtä hyvin se tauko siinä menee. Olen kaikkien kaveri työpaikalla (enkä ehkä kenenkään). Mutta yhtään sen enempää en sitten jaksakaan niitä.
Olet ilmeisesti naisvaltaisella alalla 😊.
En kyllä tiedä. Mä jaksan työkavereita ihan hyvin työpaikalla. Aivan sama mulle, kuka siihen sattuu kahviseuraksi. Ihan yhtä hyvin se tauko siinä menee. Olen kaikkien kaveri työpaikalla (enkä ehkä kenenkään). Mutta yhtään sen enempää en sitten jaksakaan niitä.