KERTOKAA JOKU: Miten saan peilin puhtaaksi ilman raitoja??
Tuntuu että kaikkea olen jo kokeillut. Jos joku on löytänyt todella hyvän pesuaineen niin kertokaa ihmeessä...
Kommentit (16)
Mikrokuituliina. Tervetuloa 2000-luvulle :) Aineella ei niin väliä, ikkunapuhdistusaine kuten Vim varmaan paras ja Fairyt ym toimivat myös.
Aika monta vuotta AP etsinyt ratkaisua ongelmaansa, jos vieläkin tarvii vinkkejä :-)
Sanomalehdestä ei lähde mustetta jos ei ole aivan tuore.
Mitäkö sanomalehti tekee? Ihan saman se tekee peilille kuin ikkunoillekin: kiillottaa.
Mikrokuituliina vain suttaa.
Mä pesen peilit samoin kuin ikkunatkin, eli kuivaan sitten sillä lastalla.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:47"]
Myös suodatinpussilla saa hyvää jälkeä, jos sanomalehteä ei ole tai se musteen haju ei miellytä!
[/quote]
Eikä sanomalehti muutenkaan ei ole enää niin kuin ennen vanhaan.
Mä käytän ikkunanpesuliinaa eli Viledaa. No problems!
Minä käytän sellaisia kertakäyttöisiä ikkunaliinoja.
Yhdellä liinalla pyyhkii kaikki meidän 5 peiliä.
Mulla on sellaisia "kosteuspyyhkeitä" mitkä on tarkoitettu peileille ja laseille. Todella helppoa!
minä käytän mikrokuituliinaa ja ikkunanpesusuihketta. samaa käytän myös hanojen puhdistamiseen.
fairyä ja sitten otat kaksi palaa talouspaperia päälekkäin ja hinkkaat niillä peilin kuivaksi. Älä anna talouspaperin kastua liikaa ettei tule nöyhtää.
Siinä se lyhyesti. Sulla liikaa pasuainetta ja huono kuivaus.
Siivoojat valistakoon lisää.
Useimmiten pyyhkäisen vessan peilin vain märällä mikrokuituliinalla, siis ei mitään pesuainetta. Ja sitten kuivaan heti ikivanhalla sileällä keittiöpyyhkeellä. Tuo sanomalehtikin toimii tosi hyvin!
ja sillä sit hinkkaat peilin kuivaksi. Ei siitä lähde väriä.
Kastele vähän jostain kulmasta ja pyyhi kostealla. Sen jälkeen kuivaat kuivalla rätillä ja puhdasta tulee, ei raitoja.
Aivan loistava keksintö, pesuaineita ei tarvitse lainkaan.
Samalla tavalla saa muuten ikkunatkin puhtaaksi ilman pesuainetta!
Myös suodatinpussilla saa hyvää jälkeä, jos sanomalehteä ei ole tai se musteen haju ei miellytä!