Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaisella pillerit

Vierailija
30.08.2016 |

Sinkkunainen syö pillereitä (monia eri syitä, ei puhuta nyt siitä).
Kun tapaa uuden miehen, on se sitten yhden illan juttu tai pidempi tapailu, sillä ei ole nyt merkitystä.
Kun tilanne etenee ja mennään sänkyyn, niin naisella ei ole pelkoa tulla raskaaksi, eikä sitä silloin ajattele.
Kun menette sänkyyn, kysyykö mies ehkäisystä vai harrastaako yleensä seksiä paljaalla, jos naisena ette asiasta mitään mainitse, että syötte pillereitä. Mieshän ei sitä silloin voi tietää.

Sama kysymys sinulle nainen, joka et syö pillereitä. Kumpi osapuoli ottaa asian puheeksi? Sinä tietenkin yleensä, koska et syö pillereitä ja mainitset tarvitaan kondomi. Jos et mainise asiasta mitään, niin todennäköisesti mies on valmis kysymättä harrastamaan seksiä paljaalla. Onko asia näin.

Naiset vastaatkaa rehellisesti. Onko näin, että nainen joutuu yleensä ottamaan asian puheeksi ja jos ei sitä puheeksi ota mies panee paljaalla lähes aina? Mies joko olettaa naisen hoitaneen ehkäisyn tai ei sitten välitä ja on tilanteen vuoksi sekaisin kun naista tarjolla ja vähän alkoholia veressä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä syövä sinkkunainen olisi halunnut paljaalla, puin sitten vaatteet päälle ja lähdin pois. Nainen rupesi tuntumaan vastenmieliseltä, kun naisellahan saattoi olla vaikka mitä tauteja, jos oli aikaisemminkin harrastanut suojaamatonta seksiä.

Vierailija
2/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt, mutta voisin kuvitella pillereistä huolimatta haluavani käyttöön kortsun sukupuolitautien pelkäämisen vuoksi. (Tuskin rupeaisin pikatuttavuudelta tivaamaan todisteita taudittomuudestaan, en siis välttämättä edes mainitsisi pillereistä mitään, jos haluan sen kortsun joka tapauksessa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni hyvin moni mies haluaisi harrastaa seksiä vieraan naisen kanssa paljaalla. Käsittämätöntä!

Vierailija
4/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani miehet ovat ottaneet kumin puheeksi ja jos he eivät olisi, niin itse olisin. En halua tauteja.

Vierailija
5/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei tosiaan tunnu kiinnostavan tautien ehkäisy ollenkaan. Ja vaikka kysyiskin naiselta että syökö tää pillereitä (eli raskauden ehkäisy kiinnostaa sentään) niin uskooko mies oikeesti jonkun random naisen sanaa? Miehet on idiootteja.

Vierailija
6/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei tosiaan tunnu kiinnostavan tautien ehkäisy ollenkaan. Ja vaikka kysyiskin naiselta että syökö tää pillereitä (eli raskauden ehkäisy kiinnostaa sentään) niin uskooko mies oikeesti jonkun random naisen sanaa? Miehet on idiootteja.

Seurusteltiin jo, kun tulin kysyneeksi mieheltäni kuinka monen naisen kanssa on ollut ja onko saanut ikinä tauteja. Oli ollut kuulemma pelkästään yhden illan juttuja tapailujen lisäksi n 60 kpl ja kaikissa aina paljaalla ja kuulemma ei ole saanut tauteja. Menin vähän äkkiä testeihin, onneksi näyttivät puhdasta... Mutta siis tuommoinen määrä seksiä vieraiden kanssa ilman suojaa!?

Vierailija
7/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti uuden suhteen kanssa kondomi aina.

Kerran sain glamydian ja senkin kihlatultani, pitkässä suhteessa. Lensi mies muuten samantien ulos.

Pettää ja vielä paljaalla. On jo luusereitten kuningas.

Vierailija
8/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kyllä yleistään suuntaan jos toiseenkaan. Syön pillereitä, mutta käytän uuden kumppanin kanssa ilman muuta myös kondomia. Käyttäisin myös jos olisi kierukka tai sterilisaatio tai mikä vaan muu ehkäisy. Aika moni olisi valmis panemaan ihan paljaalla, mutta toisaalta moni on kyllä ihan omatkin kumit tuonut mukanaan ja ottaa ne vapaaehtoisesti esiin. Eli enpä lähtisi yleistämään. Riippuu henkilöstä, ei hänen sukupuolestaan. 

Voin kyllä itsekin niitä hankkia, mutta toisaalta toivoisin että mies hommaisi ne, koska en tiedä onko hänellä joku preferenssi merkistä, koosta tai istuvuudesta tms. Noista on naisen suht vaikea tietää, joten toivoisin että miehet olisivat aktiivisia myöskin kondomien hankinnassa. 

Vierailija
9/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo enemmän sinusta ja niistä miehistä, jotka kelpuutat sänkyyn, kuin miehistä yleensä.

Vierailija
10/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYllä mä oon tässä erittäin yllättynyt siitä miten moni mies ei välitä lainkaan kondomin käytöstä. Fiksut miehet kaivaa sen kondomin ihan mitään kyselemättäkin!

Vierailija
11/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo enemmän sinusta ja niistä miehistä, jotka kelpuutat sänkyyn, kuin miehistä yleensä.

Missä minä puhuin jotain itsestäni? Mutta kiitos kun todistit väitteeni.

Vierailija
12/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurusteltiin jo, kun tulin kysyneeksi mieheltäni kuinka monen naisen kanssa on ollut ja onko saanut ikinä tauteja. Oli ollut kuulemma pelkästään yhden illan juttuja tapailujen lisäksi n 60 kpl ja kaikissa aina paljaalla ja kuulemma ei ole saanut tauteja. Menin vähän äkkiä testeihin, onneksi näyttivät puhdasta... Mutta siis tuommoinen määrä seksiä vieraiden kanssa ilman suojaa!?

Kertoo siitä millaisille miehille sitä pillua irtoaa.

Vierailija
13/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan yksi mies on kysynyt, onko mulla mitään ehkäisyä ja ehdottanut kondomia.

Kukaan muu ei ole kysellyt mun ehkäisystä, halunnut kondomia tai edes laueta muualle kuin sisälle.

Eli yhtä lukuunottamatta kaikki ovat ottaneet tietoisen riskin raskaudesta (minulla on kuparikierukka, eli itseä ei raskaus pelota, mutta miehet eivät tätä ole tienneet kun eivät mitään ole kyselleet)!

Tässä valossa halveksun syvästi ja nauran paskaisesti miehille, jotka kehtaavat ulista "vahinkolapsesta" jota eivät halunneet.

Vierailija
14/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otantani ei ole suuri, kaksi miestä mutta kummatkin ovat laittaneet kortsun oma-aloitteisesti.

Vierailija
15/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen sinkku ja joka kerta, kun tarvetta on ollut, minä otan asian puheeksi. Syön pillereitä, mutta oon jättänyt sen mainitsematta, koska muuten kondomia harvemmin halutaan käyttää.

Vierailija
16/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkissäsi oli yksi vastuuton mies ja 60 vastuutonta naista.

Vierailija
17/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän naiset valitsee tuollaiset miehet seksikumppaneikseen, jotka ei halua käyttää kumia. Mulla on kumit ja en ilman sitä suostuisi seksiin, mutta ei mitään käyttöä niille. Pitää muuten muistaa katsoa onko ne jo vanhentuneet.

Vierailija
18/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä millaisille miehille sitä pillua irtoaa.

Miksi alapeukut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi