Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen neitsyys

Vierailija
30.08.2016 |

Tapasin miehen ja nyt olen miettinyt mahtoiko olla miehen eka seksikerta...

Mille kuulostaa mielestänne tässä tarina mitä tapahtui:

Mies on noin 20 v itse 25. Yhteisii kavereita, niin olimme usein ohimennen tavannut Mutta ei juteltu.
Mies on luonteeltaan vakava rauhallinen ja totinen. En ollut kuullut hänestä mitään juoruja. Eräs kaverinsa kertoi että hän piti minusta mutta mies itse ei tätä näyttänyt. Emme alkaneet jutella.
Viikot kuluivat.
Sitten kun välillä tapasimme hän suhtautui minuun lämpimämmin ja kertoi että haluaa jutella mutta myöhemmin eikä nyt.
Aikaa kului lisää.
Sitten eräs kerta kun porukalla oli istuttu iltaa ja muut olivat lähdössä ulos mutta minä olin jo vetäytynyt omaan huoneeseeni aikeena mennä nukkumaan.
Silloin joku koputti oveeni. Tämä mies. Hän oli vähän hermostunut ja haisi että oli kaljan juonut ( hän ei ikinä juonut, minäkään en paljon).
Hän tahtoi jutella ja istuttiin huoneeni sohvalle. Melko vähän hän keksi sanottavaa, sitten siirtyi vierelleni istumaan. Koitti silittää hiuksiani ja tökkäsi minua silmään. Kohta hän syöksyi suutelemaan minua, jota toppuuttelin kun halusin tietää mikä on homman nimi.
Hän kertoi pitävänsä minusta kovin ja että haluanko seksiä hänen kanssa.
No halusin. Sinkku minäkin. Siirryttiin sänkyyn.
Hänellä ei ollut kiire, oli jotenkin tosi totinen mutta meillä synkkasi ja kiihotuin kun en ollut uskonut että ikinä meillä olisi juttua.
Hän nuoli minua ensin HYVIN, mutta kun hän tuli päälleni laittaakseen kalun sisään se muuttui lerpuksi johon hän kiroili itsekseen ja palasi äkkiä nuolemaan minua. Hän tuntui hyvin jännittyneelle. No minä tulin jonka jälkeen hän tuli päälle taas ja hetkessä häneltäkin tuli.
Hän ei puhunut oikein mitään. Nukuttiin ja aamulla hän lähti antaen suukon ollen kohtelias ja mukava.

Tämän jälkeen hän on halunnut jatkaa tapailua seksiä ja myös sanoi tuttaville että tyttöystävää minusta tahtoo. Vaikka meillä ei ole paljon yhteistä....tuttuja vain kaverien kautta

Hänellä on uskovaista taustaa enkä ole mitään naisjuttuja hänestä kuullut.
Enkä ole ikinä nähnyt miestä niin hermona sängyssä.
Jäin miettimään oliko hän neitsyt?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottava tarina, mutta jos olisi totta niin neitsytpoikahan se sai kertomuksessasi pillua.

Vierailija
2/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän kukaan sitä voisi tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuului poks, niin poikuuskalvo poksahti.

Vierailija
4/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy

Vierailija
5/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on totta.

No kun en ole miesten ekaa kertaa ikinä nähnyt niin siksi kysyn

Kaikki aiemmat mieheni on ollut rentoja ja innokkaita.

Tämä mies oli innokas mutta hermostunut.

Ehkä siksi hän sormetti ja nuoli paljon, oppiakseen anatomiaa?

Oli erikoista....

Ap

Vierailija
6/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy

Mies ei kerro ikäänsäkään. Luulen että 18-19 mutta sanoi 20

Vierailija
7/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä oli siis pikkuveljesi vai miksi astutte samassa talossa?

Vierailija
8/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä oli siis pikkuveljesi vai miksi astutte samassa talossa?

Kavereita oli talossa istumassa iltaa. Kämppis oli vieraiden kanssa kun minä menin nukkumaan

Ei tuo ko. mies asu täällä

Ap

Vierailija
9/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina on totta.

No kun en ole miesten ekaa kertaa ikinä nähnyt niin siksi kysyn

Kaikki aiemmat mieheni on ollut rentoja ja innokkaita.

Tämä mies oli innokas mutta hermostunut.

Ehkä siksi hän sormetti ja nuoli paljon, oppiakseen anatomiaa?

Oli erikoista....

Ap

No jos sillä ei mistä lie syystä seisonut, niin mitä sen olis sit pitänyt tehdä?

Vierailija
10/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä?

Vierailija
11/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin tyhmiä pitää kysellä? Missä on se naisten kuuluisa tunneäly ja sosiaalinen äly jota aina mainostetaan?

Vierailija
12/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ekalle kerralle

Oma muna ei noussut ollenkaan. Sanoin oon liian juovuksissa vaikka ollu ottanu ainootaka

Vierailija
13/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin tyhmiä pitää kysellä? Missä on se naisten kuuluisa tunneäly ja sosiaalinen äly jota aina mainostetaan?

Ei sitä ole olemassa.

Vierailija
14/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä heitän että jos tarina totta (ei mitään syytä epäillä, etteikö olisi) niin kyllä, kuulostaa juuri siltä, että oli pojan eka kerta. Nyt siitä tuli sitten mies, kuten vanhat ukot sanoisivat.

Oikeasti, sinulle ap paljon kiitoksia ja arvostusta! Todennäköisesti pelastit ko. miehen katkeroitumiselta ja siltä kohtalolta, joka muovaa täällä niin inhottuja "lassukkamiehiä". Hienoa!

Ja juu, jännityksestä lerpahtaminen on hyvin yleistä ekalla kertaa. Siitä se lähtee, joka kerta jännittää vähemmän ja onnistuminen luo itseluottamusta.

M32

Vierailija
15/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä heitän että jos tarina totta (ei mitään syytä epäillä, etteikö olisi) niin kyllä, kuulostaa juuri siltä, että oli pojan eka kerta. Nyt siitä tuli sitten mies, kuten vanhat ukot sanoisivat.

Oikeasti, sinulle ap paljon kiitoksia ja arvostusta! Todennäköisesti pelastit ko. miehen katkeroitumiselta ja siltä kohtalolta, joka muovaa täällä niin inhottuja "lassukkamiehiä". Hienoa!

Ja juu, jännityksestä lerpahtaminen on hyvin yleistä ekalla kertaa. Siitä se lähtee, joka kerta jännittää vähemmän ja onnistuminen luo itseluottamusta.

M32

Hiukan sellainen olo tuli sitten mulle jälkeenpäin että taisi olla miehelle erityinen hetki.. Tunnen itseni vähän tyhmäksi etten tajunnut aiemmin. Ja olisin halunnut tehdä siitä vähän paremman hetken. Kohtelin häntä kuitenkin kuin ketätahansa vähäpuheista jätkää joka nyt tahtoi sitten seksiä.

Mutta ehkä hän kuitenkin oli tyytyväinen kenet valitsi opettajakseen, kun on aina uudestaan halunnut nähdä